دیدار مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بهزیستی سیستان و بلوچستان

صبح امروز دکتر عباسعلی اویسی مدیرکل بهزیستی استان با دکتر حامد آرامش مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان دیدار کردند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سیستان و بلوچستان ، صبح امروز دکتر عباسعلی اویسی مدیرکل بهزیستی استان با دکتر حامد آرامش مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان دیدار کردند .

دکتر حامد آرامش مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در این دیدار با تاکید بر انتظار برحق مردم بر خدمت صادقانه مدیران اظهار داشت : مساله اشتغال در استان با توجه به شرایط بحرانی زیست محیطی و جذب سرمایه در استان جهت توسعه اشتغال محور بعنوان یکی از دلایل مهم مهاجرت ، یکی از اهداف مهم و اصلی مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می باشد .

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان با تقدیر از خدمات مدیران گذشته افزود : نگاه رو به جلوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در جهت خدمت به مردم با هوش ، درایت ، تخصص گرایی و تعهد در روند بهبود خدمات خواهد بود و تلاش خواهیم کرد به وضعیتی مطلوب تر از گذشته برسیم .

دکتر عباسعلی اویسی مدیرکل بهزیستی استان نیز ضمن تبریک انتصاب دکتر حامد آرامش به عنوان مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان اظهار داشت : جامعه تحت پوشش بهزیستی شریف ترین انسانها هستند ، در عین فقر و کاستی ها همواره محدودیت ها و نواقص خدمت را به دیده اغماض نگاه میکنند ، این مساله موجب شده است که میزان انتظار ما از نحوه خدمت رسانیمان بیشتر از پیش و بالاتر از انتظار مردم باشد تا بتوانیم علی رغم محدودیت ها با همتی مضاعف در راستای بهبود خدمات قدم برداریم .

مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان افزود :بهزیستی استان در خصوص نیروی انسانی و بعدمسافت در سطح استان دچار محدودیت های بسیاری است و وضعیت نامناسبی در رابطه با تصدی تشکلیلات سازمانی دارد ، با این شرایط کلیه ظرفیت اداره کل بهزیستی استان همسو با وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواهد بود و پرسنل استان تمام تلاش خود را برای انجام بهینه ماموریت های محوله می کنند .

کد خبر 53030

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد