دیدار سرپرست بهزیستی استان سمنان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر سمنان

وی هدف از این دیدار را تبریک ایام، ارائه گزارش عملکرد، معرفی برنامه ها و رویکرد های بهزیستی استان و استفاده از رهنمودها و رهنمایی های نماینده ولی فقیه در استان سمنان بیان داشتند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان  در روز مبعث پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) دکتر محمود منطقی مدیر کل بهزیستی استان سمنان بهمراه معاون مشارکت های مردمی، مسئول حراست و فرمانده پایگاه بسیج اداره کل با حجت الاسلام والمسلمین  مطیعی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر سمنان دیدار کردند .

دکتر منطقی سرپرست بهزیستی استان سمنان در این دیدار ضمن تبریک مبعث پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) و تقدیر از فراهم نمودن این دیدار در این روز پر برکت ، معرفی از خود و رزومه کاری کاری خود داشته و ابراز داشتند : بحمدالله اقدامات موثر و پایداری در چند سال اخیر در بهزیستی استان رغم خورده است ولی تا رسیدن به شرایط مطلوب فاصله داریم و نیازمند تلاش بیش از پیش هستیم.

وی هدف از این دیدار را تبریک ایام، ارائه گزارش عملکرد، معرفی برنامه ها و رویکرد های بهزیستی استان و استفاده از رهنمودها و رهنمایی های نماینده ولی فقیه در استان سمنان بیان داشتند.

سرپرست بهزیستی استان سمنان در ادامه ضمن معرفی سازمان و معاونت های تخصصی اداره کل گزارشی از عملکرد بهزیستی استان داشته و تصریح کردند : بهزیستی استان هم اکنون با تحت حمایت داشتن سیزده هزار و ۲۶۵ نفر در حوزه توانبخشی و سه هزار و ۲۴۳ نفر در حوزه توانبخشی که با در نظر داشتن ده هزار و ۹۳۷ نفر اعضای خانواده به بیست و هفت هزار و ۴۴۵ نفر با ۲۷۸ نفر پرسنل در بخش دولتی در حال ارائه خدمات می باشد.

منطقی یکی از رویکرد های سازمان بهزیستی را توانمند سازی، اشتغال و مسکن جامعه هدف برشمرده و برنامه های و اهداف پیش رو بهزیستی استان را استفاده از ظرفیت های نیروهای تخصص درون و برون سازمانی، استفاده و بهر مندی از ظرفیت های شرکای اجتماعی بهزیستی با نظارت و گسترش اثر بخشی خدمات، استفاده از ظرفیت  توانمندی درون و برون سازمانی در کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، توانمند سازی گروه هدف و ارتقاء سطح زندگی فردی و اجتماعی بیان داشتند.

وی استفاده از ظرفیت موجود خود جامعه هدف در توانمندسازی مددجویان و استفاده از بنده کارشناسی متخصص و متعهد درون و برون سازمانی را یکی از راه های رسیدن به این مهم برشمرده و در پایان سخنان خود ضمن تقدیر مجدد  از نماینده ولی فقیه بمنظور برنامه ریزی این دیدار یکی دیگر از راه های توانمندی و رفع مشکلات پیش روی مددجویان را اصلاح و بازنگری قوانین کلان با رویکرد حمایتی بیشتر بیان داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان و امام جمعه شهر سمنان در این دیدار ضمن تبریک ایام مبعث پیامبر مهربانی ها محمد مصطفی(ص) و خیر مقدم و تبریک انتصاب به سرپرست بهزیستی استان و ضمن دعای عاقبت بخیری و موفقیت در سمت جدید برای ایشان ابراز داشتند : بهزیستی نهادی انقلابی و حمایتی است که به خوبی در ارائه خدمات به جامعه هدف خود موفق بوده است و البته نیازمند تلاش و زحمات بیش از پیش در ارتقاء زندگی جامعه هدف خود است.

ایشان ضمن بیان این مطلب که با خدمات و فعالیت های بهزیستی آشنایی کامل داردم نکاتی نیز در ارائه خدمات به سرپرست بهزیستی استان تاکید داشتند.

مطیعی گسترش همکاری ها، استفاده از خرد جمعی، هم پوشانی خدمات و عدم موازی کاری بین نهادهای حمایتی و مورد اهمیت قرار دادن عزت و شان انسانی افراد تحت حمایت را در ارائه خدمات را به سرپرست بهزیستی استان تاکید کرده و افزودند : در شرایط فعلی ما نیازمند مدیران با روحیه جهادی، پاک دست و پویا هستیم تا بتوانیم گام های موثر و پایداری در خدمت به افراد جامعه بر داریم.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان سخنان استفاده از کلیه نیروهای انسانی متخصص و متعهد درون و برون سازمانی و شنوا بودن پیشنهادات و انتقاد های سازنده از کلیه افراد را رمز موفقیت و پیش برد اهداف بیان و از خدمات و زحمات جناب آقای ایزدپور در زمان تصدی پست مدیرکلی بهزیستی استان تقدیر و اعلام آمادگی بمنظور حضور و فعالیت در ارائه و ارتقاء سطح خدمات به جامعه هدف را بیان داشتند.

کد خبر 52971

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد