کمیته مناسب سازی شهرستان ایرانشهر برگزار شد

طی سفر دکتر عباسعلی اویسی مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان به جنوب استان کمیته مناسب سازی شهرستان ایرانشهر به ریاست علی شعبانی، سرپرست فرمانداری این شهرستان  برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان، در طی سفر دکتر عباسعلی اویسی مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان به جنوب استان کمیته مناسب سازی شهرستان ایرانشهر به ریاست علی شعبانی، سرپرست فرمانداری این شهرستان  برگزار شد.
دکتر عباسعلی اویسی ضمن تقدیر از خدمات مجموعه کمیته مناسب سازی شهرستان ایرانشهر بیان کرد : در دسترس بودن امکانات عمومی شهری و خدمات اداری برای عموم مردم به ویژه جانبازان و افراد دارای معلولیت یکی از مهم ترین مسائل پیش روی مدیریت شهری است.
مدیر کل بهزیستی استان اظهار داشت : عدم حضور افراد کم توان و دارای معلولیت در جامعه موجب انزوا و بروز آسیب های روانی برای این قشر خواهد شد، قطعا وظیفه تمام ارگانهای دولتی این است که شرایط حضوری سهل و کم خطر را برای این افراد فراهم کنند تا این عزیزان نیز بتوانند نقشی فعال در جامعه ایفا نمایند.
دکتر عباسعلی اویسی ضمن ابراز خرسندی از الزام کلیه نهاد های تابعه ایرانشهر به قانون جامع حمایت از معلولین توسط فرمانداری این شهرستان خاطر نشان کرد : در این جلسه با تاکید فرماندار محترم شهرستان مقرر شد معابر خانه هایی که در آن خانواده های دارای دو معلول به بالا باشند با اولویت ویژه از طریق شهرداری مناسب سازی شود و صدور پروانه پایان کار ابنیه عمومی شهرستان منوط به تایید دبیرخانه مناسب سازی شهرستان باشد، ضمن اینکه بانکها نیز موظف به ایجاد باجه خدمات بانکی ویژه نابینایان در سطح شهرستان شدند.

کد خبر 52616

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد