مؤسسه خیریه خورشید نهم تحت نظارت بهزیستی در بافق افتتاح شد

همزمان با میلاد حضرت جواد الائمه (ع) مؤسسه خیریه و غیر انتفاعی خورشید نهم حضرت جواد الائمه (ع) تحت نظارت بهزیستی در بافق افتتاح گردید.

سرپرست بهزیستی استان یزد در مراسم افتتاحیه مؤسسه خیریه خورشید نهم گفت: در شهرستان بافق برنامه هایی بسیار خوبی فراتر از حیطه شهرستانی وجود دارد و این نشان از بینش بالا،  افکار بزرگ و همّت بلندی است که در کنار آن رقم خورده است.

رضا ابهّت افزود: اگر توانستیم راهی را برویم که قدمی را برای مستمندی برداریم و رفتاری در مقابل انسانی که امروز درد دارد، داشته باشیم که از شدت درد و نگرانی او کم شود، این ها مضامین و عناوینی است که هیچ تعریف و جایگاهی نمی تواند آن را پوشش دهد.

وی تصریح کرد: افتخار می کنم که در جمع انسان های خوش فکری هستم که دغدغه ذهن آن ها نگرانی مردم و رتق و فتق امورات و مشکلات زندگی مردم است.

حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر؛ امام جمعه بافق نیز طی سخنانی گفت: هر چه ما به قشر محروم و مستضعف کمک کنیم در واقع انجام وظیفه است و یکی از بزرگترین عبادت ها در بین عبادت های اجتماعی، خدمت رسانی به افرادی است که به نوعی در جامعه آسیب پذیر هستند. 

مؤسسه خیریه جوادالائمه در زمینه حمایت از خانواده های تحت پوشش بهزیستی راه اندازی شده و تاکنون در زمینه کمک هزینه دارو و درمان، جهیزیه، اعزام کاروان زیارتی مشهد مقدس، قم و جمکران برای خانواده های بی سرپرست و بدسرپرست، سالمندان، معلولین و ... فعالیت داشته است.

کد خبر 52284

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد