مهدیشهر | حضور مدیرکل بهزیستی استان سمنان در هفتمین روز از ایام الله دهه فجر در شهرستان

علیرضا ایزدپور مدیر کل و مجتبی گلینی دبیر کارگروه مراکز مثبت زندگی بهزیستی استان سمنان  بازدید و دیداری را در شهرستان مهدیشهر داشتند

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان علیرضا ایزدپور مدیر کل و مجتبی گلینی دبیر کارگروه مراکز مثبت زندگی بهزیستی استان سمنان  در هفتمین روز از یوم الله دهه فجر بازدید و دیداری را از شهرستان مهدیشهر داشتند .

از برنامه های مدیرکل در این سفر به شهرستان دیدار با همکاران ، بازدید از مرکز مثبت زندگی و طرح های اشتغال مددجویی می توان نام برد .

علیرضا ایزدپور ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و خدا قوت به همکاران اظهار داشت : خدمت به معلولین سرلوحه خدمت رسانی دربهزیستی است و تلاش همکاران پرتوان وتلاشگر بهزیستی در سطح استان فراهم نمودن آسایش و آرامش افراد تحت پوشش وحذف موانع وتسهیل راههای موفقیت برای آنان است که در این خصوص در حد توان به جامعه هدف بهزیستی تلاش می کند.

در دیدار مدیرکل با همکاران شهرستان مهدیشهر صدیقه شاهورانی معاون شهرستان گزارشی از عملکرد حوزه کاری خود داشته و پس از ایشان کارشناسان شهرستان به مسائل و مشکلات حوزه کاری خود را با مدیرکل پرداختند .

در ادامه این دیدار مدیرکل و دبیر کارگروه مثبت زندگی بازدیدی را از مرکز مثبت زندگی و دو طرح اشتغال مددجویی در شهرستان داشته و شنوایی مسائل ، مشکلات و پیشنهادات ایشان در زمینه کاری خود بوده که مدیرکل در این خصوص دستوراتی را نیز ابلاغ کردند .

کد خبر 51881

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد