کارگروه ازدواج و مدیریت خانواده برگزار شد

نخستین جلسه کارگروه ازدواج و مدیریت خانواده با حضور مدیران و نمایندگان دستگاه‌های اداری و جمعی از نخبگان و فعالین امور جوانان شهرستان، در محل سالن اجتماعات اداره بهزیستی شهرستان یزد برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان یزد؛ در ابتدای این جلسه که با هدف پرهیز از موازی‌کاری دستگاه‌ها، ساختاربندی کمیته‌های طرح سلامت جوانان با محوریت ازدواج جوانان تشکیل گردید، مهدی حمیدی؛ رئیس اداره آموزش و مشارکت عمومی ف.ا.ا  کلیات طرح سلامت جوانان را به سمع و نظر حاضرین رسانده تا بتوان با استفاده از ظرفیت‌های موجود در دستگاه‌های اجرایی شهرستان اقدامی اساسی در این خصوص صورت گیرد.

 دهقانی‌زاده؛ کارشناس مسئول دفتر مشاوره و سلامت روان اداره کل بهزیستی استان نیز گزارش جامعی از نحوه عملکرد سازمان بهزیستی در امور ازدواج جوانان و آموزش‌های پیش از ازدواج، حین ازدواج و بعد از آن ارائه داد.

 در ادامه رحیمی‌نسب؛ نماینده شبکه فعالین ازدواج استان در خصوص طرح سامان که پیش از این در سطح استان مصوب گردیده و در حال اجراست توضیحات جامعی ارائه داد و فتاحی؛ نماینده مرکز بهداشت شهرستان بر لزوم اطلاع‌رسانی بیشتر، تهیه فضای فیزیکی و نیروی انسانی مجری طرح سامان تأکید نمود.

حسین کارگربه عنوان نماینده اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان یزد علاوه بر اشتغال و مسکن، موضوع امنیت شغلی را از جمله مهمترین عوامل بازدارنده در ازدواج جوانان در جامعه امروز مطرح کرد. 

لازم به ذکر است؛ لزوم ورود سمن‌ها و خود جوانان در ساماندهی امور جوانان، موضوعی بود که از سوی خلیلی؛ نماینده آموزش و پرورش شهرستان بر آن تأکید شد.

کد خبر 49978

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد