نشست" دشمن شناسی و بصیرت " با حضور کارکنان بهزیستی کردستان برگزار شد

مهدی اسدی : هدف دشمن ضربه زدن به نظام خانواده و مقام والای زن است

مدیر حراست اداره کل بهزیستی کردستان در جلسه بصیرت و دشمن شناسی که با حضور کارکنان و پرسنل بهزیستی انجام پذیرفت،گفت: «بصیرت» و «دشمن شناسی» عناصر شکست توطئه های دشمنان است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی کردستان وی در جلسه دشمن شناسی و بصیرت که در سالن شهید قاسم سلیمانی بهزیستی کردستان در سنندج برگزار شد به تعریف دشمن شناسی پرداخت و گفت: تصمیم‌گیری و چگونگی واکنش در برابر دشمن اینگونه است که ابتدا باید او را شناخت، به اهدافش پی برد و روش‌های او را در ضربه زدن و رسیدن به اهدافش بازشناخت همچنان که باید نقاط ضعف و قوت او را مورد مطالعه قرار داد.

وی در ادامه به یادآوری و معرفی  انقلاب اسلامی پرداخت و افزود : در درجه‌ی اوّل اهداف انقلاب حاکمیّت اسلام است و انقلاب برای این به‌وجود آمد؛ تا اسلام حکومت کند و حاکمیّت داشته باشد. 

اسدی با اشاره به اهداف دشمن در تاثیرگذاری بر ذهن افراد افزود: 
یکی از برنامه های دشمن در جنگ نرم تسلط بر افکار و ذهن جوانان و قشر جوان جامعه است.

مهدی اسدی اظهار کرد: دشمن همواره میخواهد بدون صرف هزینه و تسلیحات و نیروی انسانی افراد جامعه ما را به اسارت فکری خود در آورد.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها در سخنان شان اشاره به تهاجم و شبیخون فرهنگی کرده اند.

مدیر حراست بهزیستی کردستان گفت: دشمنان در رسانه ها با فریب کاری ماهرانه اخبار را آنطور که میخواهند به جامعه هدف ابلاغ میکنند و تمام هدف این دشمنان ضربه زدن به نظام خانواده و مقام والای زن است.

وی در ادامه جلسه با اشاره به بصیرت و هوشیاری گفت: ما باید اهداف دشمن را بشناسیم و با آن به طریق مقتضی مقابله کنیم.

 مدیر حراست اداره کل بهزیستی کردستان در پایان جلسه گفت: 
راه مقابله با حملات گوناگون دشمن تبعیت از فرامین رهبر انقلاب،مطالعه منابع تربیتی و فرهنگی غنی،هوشیاری در برابر اقدامات دشمن،تحکیم نظام خانواده و تربیت فرزندان براساس قواعد اسلامی و تمدن ایرانی دانست.

کد خبر 49914

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد