۳۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷
اجرای طرح مشق مهر البرز

مدیرکل بهزیستی استان البرز در آستانه شروع سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس گفت : برای دومین سال متوالی پویش #مشق مهر با هدف تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزش تحت پویش بهزیستی و مناطق کمتر برخوردار آغاز شده است. این پویش از سوی سازمان بهزیستی کل کشور و با همت خیرین و نیکوکاران ارجمند از تاریخ ۸ شهریور ماه شروع شده و تا ۱۰ مهر ادامه خواهد داشت .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز : ۲۰۵۰ بسته لوازم تحریر در قالب طرح پویش # مشق مهر بین دانش آموزان کمتر برخوردار تحت پوشش بهزیستی استان البرز توزیع شد.
دکتر" اسدالله حیدری " مدیرکل بهزیستی استان البرز در آستانه شروع سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس گفت : برای دومین سال متوالی پویش #مشق مهر با هدف تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزش تحت پویش بهزیستی و مناطق کمتر برخوردار آغاز شده است.

این پویش از سوی سازمان بهزیستی کل کشور و با همت خیرین و نیکوکاران ارجمند از تاریخ ۸ شهریور ماه شروع شده و تا ۱۰ مهر ادامه خواهد داشت .

مدیرکل بهزیستی استان البرز افزود : بهزیستی استان البرز تا کنون ۲۰۵۰ بسته لوازم التحریر تهیه و به کودکان البرزی اهداء کرده است که این اقلام شامل کوله پشتی ، دفتر ، مدادرنگی ، مداد ، پاک کن ، تراش ، خودکار ، خط کش ، ماژیک ، دفترچه یادداشت و بسیاری اقلام مورد نیاز دیگر دانش آموزان می باشد.

مدیرکل بهزیستی استان البرز ارزش ریالی هر بسته را ۳۵۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت : تا کنون بیش از هفتصد میلیون تومان جهت خریداری این بسته ها هزینه شده است.

دکتر اسدالله حیدری در پایان با دعوت از مردم نوع دوست البرزی در پویش # مشق مهر گفت : مردم نیک اندیش و نوع دوست البرزی می توانند با مراجعه به معاونت مشارکت های مردمی بهزیستی استان البرز و یا شهرستانها کمک های نقدی و غیر نقدی خود را برای تأمین هزینه های تحصیلی فرزندان محروم و نیازمند اهداء نمایند.

کد خبر 4537

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد