تجلیل از فعالین و افتخار آفرینان قرآنی در هفته بهزیستی

نخستین جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین و یکمین سالگرد تاسیس بهزیستی به منظور تدوین برنامه های گرامیداشت این هفته در اداره کل بهزیستی استان تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری، مدیر کل بهزیستی استان در جمع اعضای این ستاد گفت: برنامه های این هفته با تاکید بر توانمندسازی جامعه هدف و تشریح اقدامات و فعالیتهای بهزیستی در این خصوص برنامه ریزی خواهد شد.

عسگری با اشاره به وضعیت استان و شیوع کرونا افزود: هماهنگی لازم با ستاد مقابله با کرونا صورت گرفته و برنامه های این هفته با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

مدیرکل بهزیستی استان با تشریح برخی از فعالیتهای برنامه ریزی شده به منظور اجرای مطلوب برنامه ها در هفته بهزیستی اظهار داشت : استفاده از ظرفیت فضاهای اطلاع رسانی به عموم بویژه افراد جمعیت هدف  در اولویت برنامه ها قرار دارد و تشریح اقدامات، شفاف سازی فعالیتها و در نهایت کسب رضایت از عملکرد سازمان، از جمله ظرفیتهایی است که می توان در این هفته از آنها بهره برد.

وی برگزاری نشست خبری و اطلاع رسانی فعالیتها از طریق رسانه ها و فضای مجازی، آئین تجلیل از فعالین و افتخار آفرینان قرآنی، دیدار با مسئولین، واگذاری ۸۹ واحد مسکونی، افتتاح یکصد طرح اشتغالزایی، افتتاح نمایندگی شهرستان خانمیرزا، افتتاح مراکز غیر دولتی، بازدید مسئولین از مراکز و منازل مددجویان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، برگزاری مسابقات فرهنگی ویژه کارکنان و جامعه هدف، حضور در نماز جمعه به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز و  معرفی خدمات سازمان و همچنین میز خدمت را ازجمله برنامه های امسال برای بزرگداشت هفته بهزیستی اعلام کرد.

۲۲ لغایت ۲۸تیرماه به عنوان هفته بهزیستی نامگذاری شده است.

کد خبر 38997

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد