گزارش تجمیعی| سفر یکروزه مدیر کل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور به استان چهارمحال و بختیاری

سعید بابایی مدیر کل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور، سوم تیرماه با سفر به استان چهارمحال و بختیاری ضمن بازدید از مراکز و خانه های کودک و نوجوان استان، در نشست با مسئولین و کارشناسان دفتر امور کودکان استان شرکت کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری، دیدار با مدیران، مربیان و فرزندان مقیم خانه های کودک و نوجوان، ارزیابی نحوه خدمات رسانی به فرزندان و اطلاع از وضعیت تحصیلی، پرورشی و مهارت آموزی فرزندان از برنامه های سفر یکروزه مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور ، دکتر خاکی  و دکتر رزاقی به استان چهارمحال و بختیاری بود.

مهارت آموزی کودکان و نوجوانان مقیم خانه ها، راهی برای ایجاد اشتغال پایدار

حرفه اموزی و مهارت آموزی کودکان و نوجوانان باید در اولویت فعالیتها قرار گیرد و فرزندان برای ایجاداشتغال پایدار آماده شوند.

گزارش تصویری| بازدید مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور از خانه کودکان و نوجوانان

سعید بابایی مدیرکل امور کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور و هیئت همراه با همراهی مدیرکل بهزیستی استان از خانه کودک و نوجوان حضرت معصومه (س) بازدید کرد و ضمن بررسی روند ارایه خدمات، با دختران مرکز گفتگو کرد.

گزارش تصویری| بازدید مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور از شیرخوارگاه و خانه نوباوگان استان

سعید بابایی مدیرکل امور کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور در سفر به این استان با حضور درمرکز شیرخوارگاه و خانه نوباوگان یاس کوچک با کودکان مرکز دیدار و روند خدمات به کودکان را بررسی کرد.

گزارش تصویری| سفر مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور به شهرستان بروجن و فارسان

مدیرکل امور کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور در سفر به این استان با حضور در شهرستان فارسان و بروجن از خانه های کودک و نوجوانان این شهرستان ها بازدید کرد و ضمن بررسی نحوه خدمات دهی مراکز، با فرزندان دیدار و در خصوص علاقه مندی ها، وضعیت تحصیلی و برنامه های اوقات فراغت آنها در فضایی صمیمی به تبادل نظر پرداخت.

گزارش تصویری| بررسی فعالیت مرکز مثبت زندگی و نحوه خدمات دهی به امداد بگیران

فعالیت مرکز مثبت زندگی شهرستان بروجن و نحوه خدمات رسانی به امداد بگیران تحت حمایت شهرستان، در سفر مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور بررسی شد.

کد خبر 38598

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد