مهارت آموزی کودکان و نوجوانان مقیم خانه ها، راهی برای ایجاد اشتغال پایدار

حرفه اموزی و مهارت آموزی کودکان و نوجوانان باید در اولویت فعالیتها قرار گیرد و فرزندان برای ایجاداشتغال پایدار آماده شوند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری، سعید بابایی در سفر به استان چهارمحال و بختیاری و در نشست با مسئولین و کارشناسان حوزه امور اجتماعی این استان گفت: سازمان بهزیستی با حفظ کرامت انسانی برای توانمندسازی و استقلال جامعه هدف برنامه های متنوعی در دستور کار دارد.

مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی ضمن قدردانی از کارشناسان شاغل در دفاتر شبه خانواده افزود: کارکنان شاغل در این حوزه معمولا با مشکلات فرزندان روبرو هستند و از آنجایی که آسیب های وارد شده به آنها را رصد می کنند،ماحصل اقدامات انجام شده، کمتر دیده می شود.

مدیر کل بهزیستی استان نیز در این نشست خاطر نشان کرد: این استان به ۳۹۶ کودک و نوجوان بی سرپرست و بد سرپرست خدمت ارائه می دهد که ۳۶ نفر در خانه های کودک و نوجوانان هستند و مابقی به صورت امداد بگیر به خانواده‌ی نسبی و وابستگان سپرده شدند.

عسگری افزود: شش خانه کودک و نوجوان به صورت موسسه خیریه و یک شیرخوارگاه دولتی خدمات دهی به این گروه را بر عهده دارند.

بابایی، مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور به همراه دکتر خاکی و دکتر رزاقی در سفر یکروزه به استان چهارمحال و بختیاری، ضمن بازدید از خانه های کودک و نوجوانان استان، روند ارائه خدمات به فرزندان را بررسی کردند.

کد خبر 38589

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد