مدیر کل بهزیستی کرمان: اردوهای جهادی می تواند سرفصلی جدید برای کنترل و کاهش آسیب ها باشند

جلسه هماهنگی اردوهای جهادی شهرستان بردسیر با حضور مدیر کل بهزیستی استان کرمان ، مشاور جوان رئیس سازمان بهزیستی کشور ، رئیس اداره بهزیستی بردسیر و بخشدار گلزار این شهرستان برگزار شد .

 به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان عباس صادق زاده مدیر کل بهزیستی کرمان با اشاره به رویکرد مثبت اردوهای جهادی گفت : اردوهای جهادی که در زمینه های عمرانی و آبادی منشا خدمات ارزنده بوده اند که با ورود در مسائل اجتماعی نیز می تواند اثرگذار باشد .

صادق زاده با بیان اینکه اردوهای جهادی می تواند سرفصلی جدید برای کنترل و کاهش آسیب ها باشند عنوان کرد : مداخلات مددکاری و بهنگام و همچنین ورود نخبگان در مسائل پیشگیرانه می تواند به ارتقاء آگاهی افراد جامعه کمک کند .

وی یکی از اهداف مهم بهزیستی را توانمندسازی افراد دارای معلولیت دانست و اظهار داشت : باید با شناسایی مناطق پرخطر و آسیب زا نسبت به رفع مشکلات مددجویان و همچنین توانمندسازی این افراد با استفاده از اردوهای جهادی تلاش شود .

مدیر کل بهزیستی استان کرمان ظرفیت اردوهای جهادی برای ورود به مناطق کمتربرخوردار و پرخطر را رویکردی جدید برای کنترل و کاهش آسیب ها و انواع معلولیت ها دانست و گفت : با مشارکت هلال احمر – دانشگاه علوم پزشکی و سایر متولیان ، شکل جدیدی از این اردوهها بازتعریف می شود .

 
 

کد خبر 3721

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد