بهزیستی مسیری مطمئن برای خدمات رسانی به قشر آسیب پذیر  است

مدیر کل بهزیستی استان زنجان گفت : بهزیستی یکی از مسیرهای مطمئن برای خدمات رسانی به قشر آسیب پذیر و نیازمند است که مردم خیر استان می توانند با اهداء نذورات خود به این نهاد موجبات بهره مندی جامعه هدف بهزیستی از این کمک ها را فراهم آورند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان محمد محمدی با اشاره به  فضای معنوی این ایام و تأسی عزاداران به سیره حضرت امام حسین(ع)   و تمایل مردم به توزیع نذورات، ضمن اعلام آمادگی بهزیستی جهت جلب نذورات و هدایای نقدی و غیرنقدی خیرین، تصریح کرد: خیران و مومنین نوع دوست می‌توانند در قالب لوازم التحریر، جیره خشک، سبد کالا و مساعدت‌های نقدی، به اطعام و احسان خانواده‌های نیازمند کمک کنند.
مدیر کل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه توزیع نذورات در رفع مشکلات مددجویان بسیار موثر است، عنوان کرد: این نذورات براساس نیت‌های خیرین و نیاز جامعه هدف بهزیستی توزیع می‌شود
وی تصریح نمود: با هماهنگی هیئت مدیره حسینیه اعظم زنجان و مسجد زینبیه و تهیه حواله گوشت نذری و توزیع در بین مددجویان بسیاری از جامعه هدف بهزیستی از گوشت قربانی بهره مند خواهند شد.
این مقام مسئول تحت پوشش قرار دادن ایتام را از دیگر راههای مشارکت های مردم خیر زنجان معرفی نمود و ابراز داشت: خیرین در اجرای طرح حامی تعدادی از کودکان ایتام و سایر کودکان پیش قدم بوده اند و همچنین با مشارکت مساجد و هدایت خیرین به سمت جامعه هدف بهزیستی شاهد رفع مشکلات مددجویان در زمینه مسکن، درمان و دیگر هزینه های معیشتی باشیم.
مدیر کل بهزیستی استان زنجان ادامه داد : مردم نوعدوست و خیرمی توانند مشارکت های نقدی خود را به حساب ۲۱۰۰۹۱۴۳۴۵۲۴۱۱۱ نزد بانک توسعه تعاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان ویا به شماره کارت مجازی ۵۰۲۹۰۸۱۰۱۰۳۲۱۸۰۶ واریز نمایند.
 

کد خبر 3581

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد