اصفهان| مبارکه| دیدار سرپرست بهزیستی شهرستان با سرهنگ عطایی فرماندهی سپاه

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان مبارکه با سرهنگ عطایی فرماندهی سپاه ناحیه مبارکه دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان مبارکه در این دیدار «نسیم نفر» سرپرست اداره بهزیستی شهرستان مبارکه ضمن تبریک به مناسبت انتصاب شایسته سرهنگ عطایی به فرماندهی سپاه ناحیه مبارکه؛ گفت: یکی از دغدغه های مجموعه بهزیستی شهرستان  آسیب های اجتماعی  از جمله طلاق، خیانت و اعتیاد و پیشگیری از آنها می باشد.

وی گفت: اداره بهزیستی شهرستان مبارکه به طور مستمر کلاسهای آموزشی در سطح شهرستان به خصوص شهر و روستاهایی که آسیب پذیرتر می باشند، برگزار می نماید که امیدواریم با همکاری سپاه ناحیه شهرستان بتوانیم در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و پیشگیری از آن کلاسهای آموزشی با کیفیت تری را در آینده در شهرستان شاهد باشیم.

سرپرست اداره بهزیستی افزود: همچنین می توان در یک فضای تعاملی از پتانسیل های موجود در سپاه در جهت برطرف کردن آسیب های اجتماعی در سطح شهرستان استفاده نمود.

در ادامه سرهنگ عطایی با اشاره به طرح کرامت بیان کرد: در طرح کرامت به دنبال مقابله با آسیب های موجود در سطح شهرستان هستیم و در راستای اجرای اهداف این طرح می توان با استفاده از ظرفیت های اداره بهزیستی آسیب های اجتماعی سطح شهرستان را مدیریت کرد.

کد خبر 3078

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد