هرمزگان | برگزاری جشن غدیر در مرکز کاهش آسیب و درمان اعتیاد

به مناسبت فرا رسیدن عید سعیدغدیر ،جشن بزرگ غدیر در مرکز کاهش آسیب و درمان اعتیاد موضوع ماده 16 برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در این مراسم بانشاط و معنوی که با حضور معاون امور پیشگیری و مدیر روابط عمومی بهزیستی هرمزگان همراه بود ، مددجویان این مرکز با اجرای نمایش و سرود در شادی اهل بیت سهیم شدند.

در پایان از تعدادی از جامعه هدف که با همت بلند ، دوران پاکی از مصرف مواد مخدر را تجربه می کنند با اهدای لوح تجلیل شد.

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین رازمند مدیر روابط عمومی و دبیرشورای فرهنگی بهزیستی هرمزگان در این مراسم ، عید غدیر را عید بزرگ مسلمین ، عید کمال دین و عید امامت و ولایت نامید و ضمن تشریح واقعه غدیر به بیان ضرورت و اهمیت این واقعه مهم تاریخی پرداخت .

همچنین با حضور سامیه جهانشاهی معاون امور پیشگیری بهزیستی استان از بخش های مختلف مرکز بازدید و فعالیت و عملکرد آن مورد ارزیابی قرار گرفت.

گفتنی است مرکز کاهش آسیب و درمان اعتیاد موضوع ماده 16 ، یکی از مراکز تحت نظارت بهزیستی هرمزگان است که خدمت رسانی به معتادین متجاهر را برعهده دارد.

معتادین متجاهر از سوی مراجع قضایی به این مرکز ارجاع و در مدت سه ماه اقامت خدمات کاهش آسیب را دریافت خواهند کرد .

پس از ترخیص معتادان از مراکز ماده 16 و برگشت آن ها به سطح جامعه نیز، علاوه بر خدماتی که در زمان حضور در مراکز فوق دریافت می‌کردند، خدمات دیگری چون خدمات درمانی، اتصال به خانواده و مهیا کردن شرایطی برای اینکه خانواده فرد معتاد را پس از ترخیص پذیرا باشند، به آن ها ارائه می شود.

کد خبر 3057

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد