کرمان|بسیاری از معضلات و مشکلات رفتاری افراد جامعه ریشه در تربیت ناصحیح دوران کودکی آنان دارد

به همت بهزیستی شهرستان بردسیر و همکاری دفتر امور کودکان معاونت امور اجتماعی بهزیستی استان کرمان همایش یک روزه ای تحت عنوان ضرورت واهمیت آموزش دوران پیش از دبستان کودکان 3 تا 6 ساله با حضور رئیس اداره بهزیستی بردسیر ، کارشناسان و مربیان مهدهای کودک شهرستان بردسیر و جمعی از علاقمندان در محل سالن اجتماعات پیامبر اعظم شهرستان بردسیر برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان محمد مهدی مسجدی رئیس اداره بهزیستی شهرستان بردسیر با اشاره به اهمیت آموزش کودکان گفت : بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی ریشه در تربیت ناصحیح و عدم دریافت آموزش های اصولی در زمان کودکی است .

مسجدی با تاکید بر ضرورت برگزاری همایش های فرزند پروری اظهار داشت : ارائه کلاس های مهارت آموزی و فرزند پروری می تواند به ارتقاء آگاهی خانواده ها در خصوص برخورد صحیح با فرزندان خود کمک کند که بهزیستی در امر آموزش کودکان زیر 6 سال توجه خود را به این موضوع  معطوف نموده است .

در ادامه مهدیه باختر کارشناس امور کودکان اداره کل بهزیستی  با ارائه آموزشهای لازم در خصوص فرزند پروری خاطر نشان کرد :  تلاش به پرورش صحیح کودکان با سرفصلهای علمی و کاربردی روز دنیا می توان برای آینده یک جامعه الگویی صحیح و منطقی ترسیم نمود.

 و ی در ادامه افزود :  مباحث شناختی و رفتاری کودکان در شناخت رفتارهای کودک ، رشد و شکوفایی توانائی های باالقوه کودک نقش به سزایی دارد.

کد خبر 3032

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد