قزوین | اجرای سه طرح در عید قربان برای کمک به مددجویان بهزیستی قزوین

معاون امور مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی استان قزوین گفت: برای کمک رسانی بیشتر به مددجویان این نهاد سه طرح پویش عیدی حجاج، ماهم میتوانیم سهیم باشیم و ساماندهی نذورات نقدی و غیر نقدی در عید قربان اجرا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین ، غفار رمضانی معاون امور مشارکت‌های مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی استان ،  از اجرای سه طرح خیر خواهانه در عید قربان برای کمک به مددجویان این نهاد خبر داد و گفت: در طرح پویش عیدی حجاج، هزینه ولیمه، قربانی و نذورات حج از طرف حجاج و خیران به مددجویان بهزیستی اهدا می‌شود.

غفاری اضافه کرد: همچنین در طرح ماهم میتوانیم سهیم باشیم، به علت افزایش قیمت در ذبح گوسفند از افراد علاقه‌مند درخواست شده است تا با واریز هر مبلغی که در توان دارند در ذبح گوسفند و توزیع آن بین محرومان سهیم باشند.

او گفت: همچنین در طرح ساماندهی نذورات نقدی و غیر نقدی، علاقه مندان می‌توانند گوشت قربانی و نذورات نقدی و غیر نقدی خود را به پایگاه‌های اعلامی از سوی بهزیستی اهداء کنند.

به گفته او، خیران می‌توانند نذورات خود را به پایگاه‌های بهزیستی در شهرستان قزوین به آدرس تهران قدیم کوچه حمام پیرحصار مجتمع شهید انصاری، شهرستان البرز خیابان امام حسن زمین‌های شهرداری روبروی دادگستری جدید، شهرستان آبیک میدان آزادگان ابتدای شهرک خرم نبش خیابان ارغوان، شهرستان بوئین زهرا خیابان معلم غربی جنب اداره کار، شهرستان تاکستان خیابان امام نبش چهارراه غفاری انتقال خون سابق و شهرستان آوج خیابان امام کوچه سرو روبروی منابع طبیعی تحویل دهند.

معاون امور مشارکت‌های مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی گفت: همچنین برای دریافت نذورات نقدی، شماره شبا۶۷۰۱۰۰۰۰۴۱۷۷۰۳۴۵۴۱۹۰۲۷۱۲ IR بانک مرکزی در نظر گرفته شده است.

کد خبر 2820

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد