برگزاری اردوهای تابستانی برای جامعه هدف سازمان بهزیستی

سرپرست امورپشتیبانی سازمان بهزیستی از برگزاری اردوهای تفریحی تابستانی ،حوزه توانبخشی و اجتماعی سازمان بهزیستی برای جامعه هدف این سازمان خبر داد .

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل،شاهین امینی ، هدف از برگزاری این اردوها را ایجاد نشاط و ارتقای توانمندی با اجرای  برنامه  های متنوع تفریحی و ورزشی برای جامعه هدف مثل : زنان سرپرست خانوار،بیماران کم توان ذهنی،معلولان جسمی-حرکتی ونابینایان ذکر  کرد.
وی  گفت : قراراست این اردوها در 9 دوره پنج روزه در اردوگاه «حبیب ابن مظاهر» در شهرستان تنکابن و اردوگاه «شهید عظیمی»در شهرستان بابلسر از امروز شنبه 19 مرداد ماه تا 20 شهریورماه  امسال برای بانوان و آقایان برگزار شود.
وی  افزود: 300 نفر از شرکت کنندگان دراین اردوها را بیماران  کم  توان ذهنی ، معلولان جسمی  - حرکتی و نابینایان و256 نفرنیز زنان سرپرست  خانواراز استان های مختلف سراسر کشورتشکیل  می دهد . 
به گفته وی، اردو ویژه زنان سرپرست خانواردراردوگاه "حبیب ابن مظاهر" شهرستان تنکابن واردو بیماران کم توان ذهنی ،معلولان جسمی - حرکتی و نابینان ویژه بانوان وآقایان علاوه بر اردوگاه  فوق در اردوگاه " شهید عظیمی"  شهرستان بابلسر  برگزار خواهد شد .
امینی خاطرنشان کرد: این اردوها درراستای اردوهای  تفریحی  که  همه  ساله برای  جامعه  هدف برگزار می شود برنامه  ریزی شده است .

کد خبر 2772

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =