گلستان| برگزاری فستیوال استانی شادی و نشاط آی مت

جشنواره شادی و نشاط آی مت مرحله استانی و انتخابی کشوری روز گذشته  ۱۷ مراد ۱۳۹۸ با حضور میرفندرسکی-جانشین مدیرکل و خانم مزیدی-مسئول دفترمدیریت عملکرد بهزیستی استان ،شهردار ومسئولین سازمان تبلیغات اسلامی و با شرکت ١٦٠کودک در سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درگرگان به همراه جنگ و شادی برای کودکان و والدین و اهدا تندیس برگزارشد.

این جشنوره بصورت هماهنگ و همزمان در تمامی استان های کشور و بصورت ویژه در اکثر شهرهای استان گلستان و با حضور شاد و فعال کودکان و والدین برگزار شد،

 

جانشین مدیرکل بهزیستی استان با حضور دراین جشنواره ضمن تشریح اهمیت برگزاری این چنین رویدادها و فعالیت ها برای کودکان گفت: «آی مت» روشی جهت آموزش مفاهیم پایه ریاضی , به کودکان 3 تا 7 سال این روش از طریق غنی سازی محیط آموزشی ( بازی , داستان , نمایش خلاق , شعر , فعالیت های آموزشی گروهی و…) مهارت های شناختی کودکان را افزایش می دهد و کودک را آماده ورود به آموزش های رسمی می کند.

 

میرفندرسکی افزود: آموزش های این سیستم به صورت سلسله مراتبی و باتوجه به مراحل رشد و شناختی کودک توسط متخصصین طوری طراحی شده است که کودک در عین حالیکه بازی و تفریح می کند مفاهیم پایه و اصلی ریاضی راهم درک می کند.

 

وی خاطر نشان ساخت: در این سیستم تمامی مفاهیم به صورت عینی و لمسی منتقل میگردد و دوره کاملاً کودک محور بوده و مدرس بیشتر یک هدایت گر است.

 

 

لازم به ذکر است که جشنواره جهانی شادی و نشاط آی مت با میزبانی ایران در جزیره زیبای کیش و در تاریخ های ۲۶ و ۲۷ دی ماه ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد.

کد خبر 2770

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد