تمرکز در خدمات در کمترین زمان از هدف اصلی مراکز مثبت زندگی

مجتبی گلینی ۴ رویکرد مهم از مراکز مثبت زندگی را بیان داشت

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان مجتبی گلینی رئیس اداره فناوری اطلاعات وارتباطات بهزیستی استان رویکرد های مهم مراکز مثبت زندگی را بیان داشت.


گلینی در ابتدا با اشاره به این موضوع که نقطه قوت راه اندازی مراکز مثبت زندگی الکترونیکی بودن ارایه خدمات است گفت : این مراکز با ارایه خدمات الکترونیکی بخش زیادی از مشکلات تردد افراد دارای معلولیت را رفع خواهند کرد.


وی تصریح کرد : تاسیس مراکز مثبت زندگی موجب متمرکز شدن خدمات  و ارائه خدمت به جامعه هدف در حداقل زمان می شود. این مراکز توسط بخش غیر دولتی اداره می شوند.
رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات بهزیستی استان در ادامه چهار رویکرد مهم مراکز مثبت زندگی را محله محوری و اجتماع محوری، خانوده محوری، مددکار محوری و مبتنی بر فناوری و هوشمندسازی بیان و افزودند : توزیع باید متناسب با مرکز و محله انجام شود و از هرگونه جابجایی و تغییر ادرس در مراکز باید خودداری شود و در صورت الزام به جابجایی با تایید شهرستان باید در حوالی همان نقطه، محل جدید قرار داشته باشد.


ایشان دیگر اقدامات اجرایی مهم در مراکز مثبت زندگی را ثبت اطلاعات خانوار، اهمیت به کار تخصصی مددکاری و انجام دقیق آن توسط مددکاران و جلوگیری از تغییرات مددکاران مراکز و ثبت اطلاعات دقیق و درست برای حصول گزارش برای تصمیم گیری بهتر، ارائه خدمات بهتر، یکپارچگی بین حوزه ای، صرفه جویی در منابع بیان داشتند و در پایان از کلیه همکاران ستادی و شهرستانی و کلیه مسئولین مراکز مثبت زندگی که در این گام مهم و موثر در خدمت رسانی به جامعه هدف دست یاری بهزیستی را به گرمی گرفتند تقدیر و تشکر داشتند.

کد خبر 27660

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد