جدیت در پیگیری مناسب سازی ساختمان های دولتی در دستور کار قرار می‌گیرد

وضعیت مناسب سازی ساختمان های دولتی در جشنواره شهید رجایی مورد ارزیابی جدیدتری قرار می گیرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، دکتر نرگس عسگری، مدیر کل بهزیستی استان در نشست با نمایندگان تشکل های غیردولتی گفت: بر اساس یک مثل قدیمی زمانی می توانیم بفهمیم که یک فرد چطور راه می رود که کفش او را به پا کنیم؛ بر این اساس  برای فهمیدن مشکلات جامعه هدف نیز باید همراه آنها شد و مسائل را از زاویه دید آنها نگاه و بررسی کرد.
مدیرکل بهزیستی استان افزود: فضای شهری برای تردد معلولین مناسب سازی مطلوبی ندارند و به جد به اداراتی که  مناسب سازی نداشته باشند در جشنواره شهید رجایی نمره ای اختصاص داده نمی شود.
عسگری خاطر نشان کرد: با توجه به هزینه بالای وسایل توانپزشکی، سعی در جذب خیرین و سوق انها برای کمک به تهیه اقلام توانپزشکی جامعه مد نظر قرار دارد. و  هر اعتباری که برای خرید وسایل تخصیص داده شود در کوتاهترین زمان در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت.
 مدیرکل بهزیستی استان از تشکیل تیم های نظارتی برای بررسی عملکرد واحدها و مراکز زیرمجموعه‌ بهزیستی خبر داد و افزود: برای بررسی وضعیت  رسیدگی به جامعه هدف، تیم های نظارتی تشکیل شده است که با بررسی نحوه رسیدگی به جامعه هدف و نحوه خدمات رسانی، به صورت هفتگی گزارش اقدامات را رصد خواهند کرد.
کد خبر 27272

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد