به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان محمد محمدی هدف از راه اندازی سامانه دیده بان را ارائه خدمات بهینه به جامعه هدف سازمان و نظارت بیشتر بهزیستی بر نحوه خدمت رسانی مراکز واحدهای تابعه به مددجویان عنوان کرد و افزود : این سامانه امکان ارتباط دو سویه با مردم و پاسخگویی در قبال عملکرد سازمانی را محقق می سازد وبا استفاده از ظرفیت و فضای دولت الکترونیک در جهت پاسخگویی سریع، به موقع و با دقت به تمامی درخواست ها، پیشنهادات، شکایات، ایده ها و گزارشات ارسالی راه اندازی شده است.
وی افزود : این سامانه امکان تماس ۲۴ ساعته با شماره ۱۴۸۲ را فراهم نموده به نحوی که حتی پس از پایان یافتن ساعت فعالیت کاربران مرکز، از طریق صندوق صوتی نسبت به ثبت شکایات اقدام می نماید و پاسخگویی به تماس های انجام گرفته بصورت متمرکز ودر سه سطح کشوری، استانی و شهرستانی انجام می پذیرد همچنین بازخورد رسیدگی به درخواست ها، شکایت ها، پیشنهادات وانتقادات ارسالی در اسرع وقت به شخص داده خواهد.
وی ادامه داد:جامعه هدف و خانواده های ایشان و مردم شریف استان می توانند با شماره ۱۴۸۲ به صورت رایگان وبدون پیش شماره تماس گرفته و مارا در امر نظارت بر مراکز تحت نظارت بهزیستی استان اعم از مهدهای کودک، مراکز مشاوره و روانشناسی، مراکز روزانه و شبانه روزی افراد دارای معلولیت، سالمندان و بیماران روانی مزمن، کمپ های ترک اعتیاد، مراکز شبه خانواده و کلینیک های مددکاری و غیره وهمچنین در ارتقاءسطح کیفی ارائه خدمات یاری رسانند.
نظر شما