در رسانه | مهربانی در منفی 8 درجه

هنوز هم‌مهر و محبت در رگ های ایرانیان جاری است و در هر شرایطی می توان به این مردم امید داشت و تکیه کرد.....

خراسان/شجاعی مهر/ هنوز هم‌مهر و محبت در رگ های ایرانیان جاری است و در هر شرایطی می توان به این مردم امید داشت و تکیه کرد.فقط شاید گاهی اوقات نیاز است به آن ها اطلاع رسانی کرد  یا با تلنگری آن ها را از دغدغه های روزانه جدا کرد.  پس از انتشار گزارش خراسان رضوی درباره زن وشوهر نیشابوری  که  حدود دو ماه در هوای سرد پاییزی  به  دلیل ناتوانی در  پرداخت اجاره 200 هزار تومانی  در چادرزندگی می کردند ، این زوج به خانه ای  که  توسط خیران نیشابوری اجاره شد هدایت شدند  و از سرمای شدید این روزهای نیشابور نجات یافتند. به گزارش خراسان رضوی این زوج به علت مشکلات مالی پس از تخلیه خانه قبلی خود نتوانسته بودند خانه جدیدی اجاره کنند و دو ماه در یک چادر در یکی از خیابان های نیشابور زندگی می کردند. این اتفاق در حالی رخ داده که نیشابور روزهای بسیار سردی را سپری می کند و شب جمعه با دمای منفی ۸ درجه سردترین شهر استان و یکی از سردترین نقاط کشور بود.

خیران نیشابوری پس از انتشار گزارش خراسان رضوی درباره  این موضوع، بلافاصله دست به کار شدند ودرحالی که در روز آخر هفته و همزمان با ایجاد محدودیت های کرونایی بسیاری از قسمت های شهر تعطیل بود و روزهای زمستان کمتر خانه خالی پیدا می شود ،طی چند ساعت ضمن اجاره کردن یک منزل مسکونی و پرداخت تمام مبلغ اجاره،  وسایل این زوج را به خانه جدید منتقل و برخی مایحتاج اولیه آن ها را نیز تهیه کردند.

رییس اداره بهزیستی نیشابور: پیگیر ایجاد شغل برای این فرد هستیم

در همین باره رئیس اداره بهزیستی نیشابور در گفت و گو با خراسان رضوی با بیان این که پس از بررسی های صورت گرفته اداره بهزیستی آمادگی مهیا کردن واحد مسکونی برای این زوج را داشت، افزود: باید از خیران نیشابوری تشکر ویژه ای داشته باشم که بلافاصله به این موضوع ورود کردند و برای خانه که نیاز اولیه این زوج بود اقدام عاجل انجام دادند.

علی صدر با اشاره به حمایت هایی که از این زوج انجام خواهد شد گفت: در بحث سبد های معیشتی و برآورده کردن نیاز های اولیه غذایی این افراد وارد عمل خواهیم شد و همچنین امیدواریم بتوانیم در زمان کوتاهی مقداری از نیازمندی های لوازم منزل آن ها را تامین کنیم.وی بیان کرد: یکی از مهم ترین مشکلات آینده این فرد پیدا کردن یک شغل است که امیدواریم با ارائه تسهیلات بتوانیم برای ایجاد کسب و کار به او کمک کنیم  یا در صورت نیاز وی را به یکی از مجموعه هایی که با بهزیستی همکاری می کنند معرفی کنیم.

وی با بیان این که یکی دیگر از خدماتی که بهزیستی به این زوج ارائه خواهد کرد در کمک به ترک اعتیاد وی خواهد بود، خاطر نشان کرد: اگر همت کافی داشته باشد از طریق کمپ های زیر نظر بهزیستی برای ایجاد شرایط بهتر و ترک کامل اعتیادش به صورت رایگان اقدام می‌کنیم و اگر نیاز به خدمات ترک‌اعتیاد سرپایی نیز داشته باشد به صورت رایگان آن خدمت را ارائه خواهیم کرد.

کد خبر 26212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد