سازمان بهزیستی کشور درنظر دارد نسبت به ارائه خدمات مراکز اورژانس اجتماعی در سطوح۱و۲و۳ شامل خدمات روانشناسی،مددکاری،حقوقی،نقلیه و همچنین فعالیت های مختلف از قبیل خط ۱۲۳، مراکز مداخله در بحران، گشت های سیار، مراکز نگهداری و ... که به تشخیص سازمان بهزیستی کشور و نیاز ادارات کل بهزیستی استانهای اصفهان ، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خوزستان، فارس، سیستان و بلوچستان ، قم، کردستان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، لرستان، مرکزی و هرمزگان از طریق مناقصه عمومی یک مرحله ای اقدام نماید.

با عنایت به بارگزاری مدارک و مستندات مربوطه در سامانه تدارکات الکترونیک دولت ،متقاضیان می توانند جهت دریافت اسناد مناقصه به مدت ۵ روز کاری از انتشار آخرین آگهی در جراید کثیرالانتشار به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس اینترنتی www.setadiran.ir  مراجعه و نسبت به دریافت اطلاعات و بارگزاری آن اقدام نمایند. نحوه دریافت اسناد و تحویل آن و محل برگزاری مناقصه از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.همچنین متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۷۰۲۰۰۱ داخلی ۲۵۳۸ تماس حاصل نمایند.

نام و نشانی مناقصه گر:سازمان بهزیستی کشور به آدرس ضلع شمالی پارک شهر-سازمان بهزیستی کشور.

نوع خدمات : خرید خدمات برای  مراکز اورژانس اجتماعی در ۱۵ استان کشور .

محل برگزاری مناقصه : ضلع شمالی پارک شهر-خیابان فیاض بخش -سازمان بهزیستی کشور-طبقه چهارم -دفتر معاونت توسعه مدیریت و منابع.

زمان برگزاری مناقصه: ازطریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به اطلاع متقاضیان خواهد  رسید.

*اطلاعات تماس دستگاه مناقصه گزار(سازمان بهزیستی ) جهت کسب اطلاعات بیشتر :۶۶۷۶۰۸۲۷ .

*اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه : مرکز تماس  ۴۱۹۳۴-۰۲۱

*دفتر ثبت نام :۸۸۹۶۹۷۳۷ و ۸۵۱۹۳۷۶۸.

کد خبر 25379

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =