گناوه|فرماندار گناوه نیز به پویش همدلی پیوست

فرماندار گناوه گفت: در طرح پویش سراسری پازل همدلی برای کمک به دانش‌آموزان تحت پوشش بهزیستی آینده‌نگری و دوراندیشی نهفته شده است که برای آنان در آینده تاثیرگذار خواهد بود.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان ، غلامرضا مهرجو فرماندار گناوه در جلسه پویش پازل همدلی افزود: اجرای این طرح  اثرات خوبی به فرزندانی که آینده نظام و ممکلت را شکل خواهند داد بدنبال دارد.

وی اظهارداشت:  باتوجه به اینکه کمک کردن به نیازمندان  به عنوان یکی از مسئولیت های اجتماعی از آن یاد می‌شود و از سیره ائمه اطهار(ع) است  ،  هر گاه همنوعی دچار مشکلی در زندگی خود شد باید از آن حمایت کنیم.

وی گفت: مردم شهرستان گناوه در حوزه خیرین از قدیم تاکنون پیشگام و در خط مقدم قرار داشته است و در کارهای عام المنفعه از جمله مدرسه سازی و فضاهای درمانی و کمک به نیازمندان منشا خدمات ارزشمندی هستند.

فرماندارگناوه بیان کرد: باوجود اینکه کرونا به بخش تجاری و بازار این بندر آسیب واد کرده اما در این شرایط هرگاه درخواستی از مردم و بازاریان برای کارهای عام المنعه شده است، بجد پای کار آمدند.

وی افزود: این شهرستان آماده همکاری در اجرای طرح پویش پازل همدلی سازمان بهزیستی است و همانگونه که مردم و خیرین در همه عرصه ها ایثار و فداکاری کرده اند در اجرای این طرح نقش آفرینی خواهند کرد.

مهرجو خاطرنشان کرد: تبلیغات و اطلاع‌رسانی در اجرای این طرح ملی در شهرستان بصورت میدانی و فضای مجازی در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 25272

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد