پیوستن نماینده ولی فقیه و استاندار مازندان به پویش پازل همدلی

صبح امروز با حضور حجت الاسلام روح الله اسدی کیادهی مشاور و رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان، علی رجبی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، دکتر فرزاد گوهردهی مدیر کل بهزیستی مازندران، خیرین و مدیران دستگاه های اجرایی مراسم رونمایی از پازل همدلی در راستای تامین لوازم التحریر مورد نیاز تحصیل دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی استان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران دکتر گوهردهی با بیان اینکه پویش پازل همدلی با ابتکار سازمان بهزیستی برای جبرای هزینه های تحصیلی کودکان محروم کشور راه اندازی شده است گفت: این طرح یکی از برنامه های خداپسندانه ای است که همزمان در تمامی نقاط کشور در استان مازندران نیز آغاز شده و تا هشتم آبان ماه ادامه دارد.
وی با اعلام این خبر که استاندار ونماینده ولی فقیه بعنوان پیشگامان استان به این پویش پیوسته اند افزود: سهم مازندران از ۶۰۰ هزار قطعه پازل ، تعداد ۲۳ هزار قطعه است که تاکنون ۵ هزار قطعه از آن توسط خیرین و مردم نیک اندیش استان خریداری شده است.
مدیر کل بهزیستی مازندران با بیان اینکه انفاق و نیکوکاری همواره در آموزه های دین مبین اسلام و فرهنگ ادبیات  ایرانیان توصیه شده است، خاطرنشان کرد: کمک های گسترده مردمی برای جبران بخشی از مشکلات اقتصادی ناشی از بیماری کرونا همچنان ادامه دارد و این نشات گرفته از حس نوع دوستی خیرین و مردم استان است.
دکتر گوهردهی در پایان ضمن تقدیر از حضور خیرین بعنوان مهمترین شرکای اجتماعی بهزیستی در جهت اهداف محرومیت زدایی این نهاد حمایتی گفت: با توجه به گستردگی خدمات بهزیستی ، تحقق اهداف حمایتی سازمان بهزیستی در گرو حضور فعال و تعامل و همکاری دیگر نهاد های اجرایی است.
گفتنی است در این مراسم بالغ بر ۱۳ هزار قطعه از این پازل  به همت خیرین، مدیران دستگاه های اجرایی استان و اعضای شورای معاونین بهزیستی مازندران خریداری و به دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی استان مازندران هدیه شد.
خیران، موسسات خیریه و اقشار مختلف مردم می توانند با مراجعه به سایت www.puzzlehamdeli.ir ضمن انتخاب و خرید یک یا چند پازل و پرداخت مبلغ،  نسبت به مشارکت در این امر خیرخواهانه و خداپسندانه اقدام کنند.

کد خبر 24952

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد