دعوت بهزیستی از خیرین و شهروندان یزدی به مشارکت در پویش "پازل همدلی"

مدیرکل بهزیستی استان یزد از خیرین و شهروندان یزدی برای تکمیل بزرگترین "پازل همدلی" به منظور کمک به تامین نوشت افزار دانش‌آموزان تحت پوشش این سازمان دعوت کرد.

علی محمد عطابخش با باین اینکه  پویش " پازل همدلی" در راستای پویش "ایران همدل" ایجاد شده است، گفت: در این پویش نقشه ایران به صورت پازل ۶۰۰ هزار قطعه‌ای به تفکیک هر استان با تصویر کشیدن تعدادی از ابنیه‌های تاریخی مختص آن استان تهیه شده است.

وی با بیان اینکه افراد با خرید هر با قطعه پازل به قیمت ۱۰۰ هزار ریال در این پویش سهیم باشند، اظهار داشت: عموم مردم می توانند با مراجعه به سایت پازل همدلی به نشانی pazzlehamdeli.ir  و انتخاب نقشه استان یزد با ثبت اطلاعات خود، یک یا چند قطعه پازل را خریداری کنند.

وی افزود: هر قطعه پازل خریداری شده توسط خیر با اسم  خود وی بر روی پازل نصب می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان یزد از شهروندان یزدی و خیرین خواست با خرید قطعات این پازل ضمن مشارکت در تامین نوشت افزار کودکان نیازمند یزدی نام خود در را برای همیشه در نماد همدلی مردم ایران ثبت کنند.

وی با بیان اینکه پویش "پازل همدلی" با شعار «قطعه قطعه جمع گردد، همدلی معنا شود» تا اخر مهرماه ادامه دارد؛ اظهار داشت: قطعات این پازل با مشارکت های خرد مردمی تکمیل و با ثبت اسم تمام مشارکت‌کنندگان بر روی قطعات این پازل به عنوان بزرگترین پازل در دنیا و نمادی ماندگار از پویش ایران همدل در نقطه‌ای از ایران به یادگار نصب و ماندگار می شود.

عطابخش همچنین از موسسات خیریه و تشکلهای مردم نهاد و فعالان اجتماعی، هنرمندان و ذینفوذان استان یزد دعوت به شرکت در پویش "پازل همدلی" نمود و ابراز امیدواری کرد: با مشارکت خیرین و عموم شهروندان یزدی نوشت افزار و وسایل آموزشی مورد نیاز دانش آموزان نیازمند تحت پوشش بهزیستی تامین شود.

کد خبر 24487

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد