قم / توزیع برخی  اقلام مورد نیاز مددجویان در هفته بهزیستی

همزمان با هفته بهزیستی مقادیر قابل توجهی اقلام خوراکی ، پوشینه و... بین مددجویان بهزیستی قم توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان قم دکتر هادی کریمی اصل سرپرست بهزیستی قم ضمن اعلام این مطلب افزود از محل کمکهای خیرین و اعتبارات بهزیستی در این هفته حدود 8 هزار بسته ماکارانی  ، 2000 قوطی شیرخشک ، 1000 بسته پوشینه ، 1000 عدد مهر نان 600 دست لوازم بهداشتی ویژه معلولین ضایعه نخاعی و 6 دستگاه کولر بین مددجویان بهزیستی قم توزیع شد .

سرپرست بهزیستی قم با اشاره به برنامه های این اداره کل جهت جلب مشارکتهای مردمی و گسترش خیر جمعی  خاطرنشان کرد با توجه به شرایط اقتصادی جامعه ، گرانی و تورم و نداشتن درآمد مکفی ، بیشتر خانواده های تحت پوشش با مشکلات معیشتی و درمانی روبرو هستند و یکی از راه های رسیدگی به این مهم افزایش مشارکتهای مردمی و دعوت خیرین و نیکوکاران به همراهی با بهزیستی است .

دکتر کریمی اصل ضمن قدردانی از کلیه خیرین و حامیان بهزیستی افزود : یکی از خیرین ارجمند استان جهت بهسازی آسانسور مجتمع خدمات بهزیستی مسبح حدود 700 میلیون ریال کمک کردند که گامی مهم در مناسب سازی این مرکز و تردد آسان معلولین خواهد بود .

سرپرست بهزیستی استان قم با اشاره به ایام حج و نزدیکی عید سعید قربان  افزود این اداره کل همزمان با این ایام و عید سعید قربان همچون سنوات گذشته با ایجاد پایگاههائی در مراکز بهزیستی قم آماده دریافت هدایا ، نذورات ، قربانی و... نیکوکاران است و امیدواریم با مساعدت  همشهریان نوع دوست و سخاوتمند بتوانیم گام موثری در تامین نیازهای مددجویان برداریم.

لازم به ذکر است شماره موبایل پیمنت #9090*741* و شماره کارت 6104337894899390 جهت اخذ وجوه نقدی نذورات مردمی در نظر گرفته شده است.

کد خبر 2415

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد