شانزدهمین همایش ملی ادبیات عاشورایی ویژه خانواده بزرگ بهزیستی به میزبانی استان فارس برگزار شد

این همایش ادبی با موضوع غدیرِ شام با شرکت ۲۱۰ اثر از ۲۴ استان کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان فارس، شانزدهمین همایش ملی ادبیات عاشورایی ویژه خانواده بزرگ بهزیستی به میزبانی استان فارس برگزار شد.

دکتر وحید قبادی دانا رییس سازمان بهزیستی کشور در این همایش که به صورت مجازی در سراسر کشور برگزار شد گفت : خدا را شاکریم ۱۶سال مداوم این همایش به صورت خود جوش به مرکزیت بهزیستی فارس برگزار می شود.
وی افزود: در هر مرحله از زندگی  تکیه بر معنویات  مذهبی و اندیشه های اسلامی  است که همه ما توانستیم اعتماد به نفس خود را حفظ کنیم و در مقابل مشکلات پابر جا باقی بمانیم 
رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: سال گذشته این تصمیم بنا نهاده شده بود که با شما عزیزان  منتخب در این همایش در محضر مقام معظم رهبری باشیم که با وجود شرایط  بیماری  کرونا نتوانستیم این وعده را محقق سازیم انشا.. سال اینده با ریشه کنی این بیماری از این سعادت بهره مند خواهیم شد .
وی متذکر شد: انشا... یاد شهدا و گام برداشتن در خط این عزیزان مخصوصا سید و سالار شهیدان  راهگشای همه ما باشد.

دبیر شانزدهمین همایش کشوری ادبیات عاشورایی  در حاشیه این همایش  بیان کرد: این همایش ادبی با موضوع غدیرِ شام با شرکت ۲۱۰ اثر از ۲۴ استان کشور برگزار شد.

محمدرضا هوشیار با اشاره به تعیین استان فارس بعنوان دبیرخانه دائمی همایش ادبیات عاشورایی، افزود: مهمترین دستاوردهای این همایش طی ۱۶ سال گذشته درکنار هم بودن خانواده بزرگ بهزیستی, ایجاد اعتماد به نفس و خودباوری، مشارکت و مسئولیت اجتماعی و تغییر بینش مددجویان بوده است.

او همچنین از شعار سال آینده این همایش با عنوان علی اکبر, شبه پیغمبر خبر داد.

دبیر شانزدهمین همایش کشوری ادبیات عاشورایی خاطرنشان کرد: به علت شیوع ویرس کرونا، این همایش امسال به صورت وبینار و مجازی برگزار شد.

کد خبر 23801

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد