حضور مدیریت بحران سازمان بهزیستی  و اعزام تیم اورژانس اجتماعی به منطقه زلزله زده خبر ذخیره‌سازی شده توسط استان گلستان

به دنبال زمین لرزه پنج و یک دهم ریشتری ساعت ۲:۴ دقیقه بامداد ۲روز گذشته در شهرستان رامیان ،تیم اورژانس اجتماعی بهزیستی گلستان متشکل از روانشناسان و مددکاران به مناطق مسکونی و روستاهای اطراف مرکز زمین لرزه اعزام شدند.

حضور مدیریت بحران سازمان بهزیستی  و اعزام تیم اورژانس اجتماعی به منطقه زلزله زده شرق گلستان

به دنبال زمین لرزه پنج و یک دهم ریشتری ساعت ۲:۴ دقیقه بامداد ۲روز گذشته  در  شهرستان رامیان ،تیم اورژانس اجتماعی بهزیستی گلستان متشکل از روانشناسان و مددکاران به مناطق مسکونی و روستاهای اطراف مرکز زمین لرزه اعزام شدند.
به گزارش روابط عمومی بهزیستی گلستان به دنبال این حادثه ،صبح امروز چهارشنبه ۱۹ شهریورماه ،کاظم زاده_مدیریت بحران سازمان بهزیستی کشور به اتفاق مسئولین بهزیستی گلستان به منظور براورد و بررسی خسارت وارده وحمایت از مددجویان آسیب دیده در این زلزله به شهرستان رامیان سفر کردند.

 مدیر بحران سازمان بهزیستی کشور پس از بازدید از مناطق مذکور و دیدار با مسئولین و پرسنل بهزیستی رامیان و برابر با گزارش های دریافتی از دو روستای "قورچای و ویرو" شهرستان رامیان ،از مصدومیت  یک نفر از خانوارهای تحت پوشش بهزیستی خبر داد که 
این شخص عمدتاً به سبب ترس و اضطراب ناشی از زلزله و هنگام خارج شدن از منزل دچار مصدومیت شد که بلافاصله به مراکز درمانی منتقل شد.

وی بابیان اینکه۵۸ واحد مسکونی در این زمین لرزه دچار خسارت شدند افزود: ازین تعداد ۴واحد دچار تخریب کامل شدند.

کاظم زاده همچنین  با اشاره به ازبین رفتن اسباب و اثاثیه ۴۳ منزل مددجویی خاطر نشان کرد : دراین حادثه وسایل توانبخشی ۴ نفر از افراد دارای معلولیت مفقود و تخریب شدند.

  بر اساس گزارش‌های اولیه دریافتی از دهیاران دو روستای اشاره شده، این زمین لرزه همچنین سبب ایجاد ترک در برخی واحدهای دامداری و زمینهای کشاورزی مددجویان بهزیستی شده است که در پی آن ۵راس دام و طیور متعلق به مددجویان  نیز تلف شدند. 

شهرستان رامیان با افزون بر ۸۵ هزار نفر درشرق استان گلستان واقع است.

به گزارش مرکز لرزه‌نگاری کشوری مؤسسۀ ژئوفیزیک دانشگاه تهران، این زلزله در عمق ۹ کیلومتری زمین در ۳ کیلومتری «رامیان»، ۹ کیلومتری «آزادشهر» و ۱۰ کیلومتری «خان ببین» رخ داد.

این زمین لرزه در بیشتر شهرهای استان گلستان احساس شد و برای دقایقی مردم را به بیرون از خانه کشاند.

کد خبر 22772

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد