کرج | جلسه هم اندیشی مدیر بهزیستی شهرستان کرج و پرسنل ۱۴۸۰

شهرستان کرج به دلیل آمار بالای مهاجرت و داشتن مناطق حاشیه ای چالش ها و مشکلات متعددی دارد و پرسنل متخصص بهزیستی با تحصیلات کارشناسی ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره است که در حیطه‌های کودک و نوجوان، خانواده، ازدواج، بالینی ،توانبخشی و مشاوره در زمینه درمان اعتیاد به خدمت رسانی به جامعه هدف سازمان بهزیستی مشغول هستند .  

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز:صبح امروز یکشنبه مورخ ۱۶ شهریورماه جلسه هم اندیشی « علیرضا فتاح پور »مدیر بهزیستی شهرستان کرج و پرسنل مرکز مشاوره ۱۴۸۰برگزارشد .

فتاح پور پس از بررسی مشکلات و چالش های ۱۴۸۰گفت : با انتشار ویروس کرونا نیاز به مشاوره تلفنی ۱۴۸۰بیشتر از گذشته احساس شده و سازمان بهزیستی برای ارائه خدمات بیشتر  تمهیداتی را جهت توسعه خدمات روانشناختی و مشاوره‌ای از طریق مرکز مشاوره تلفنی ١٤٨٠ (صدای مشاور) با ارائه مشاوره تخصصی و رایگان در دستور کار خود قرار داد.


او درباره تاریخچه تأسیس مرکز مشاوره و خدمات تلفنی ۱۴۸۰ گفت:این خط مشاوره از سال ٧٤ در کشور و در استان البرز از مهر ۹۲ شروع به فعالیت کرده است ودر حال حاضر با در اختیار داشتن کادر تخصصی مشاوران و روانشناسان واجد صلاحیت فعالیت خود را از هشت صبح تا ١٢ شب ارائه میدهند.
فتاح پور  ادامه داد: از آغار بحران کووید١٩ در استان به مشاوران مرکز آموزش تخصصی لازم در زمینه اجرای پروتکل مربوط به زمان بحران ارائه شد و مشاوران به صورت تخصصی وحرفه‌ای و با نظارت و سوپروایزری علمی و اخلاقی در حال خدمت رسانی به شهروندان هستند.
وی درباره سختی کار در استان البرز و شهرستان کرج بیان کرد: شهرستان کرج به دلیل مهاجرت و داشتن مناطق حاشیه ای چالش ها و مشکلات بیشتری دارد که پرسنل تخصصی مرکز با تحصیلات ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره است که در حیطه‌های کودک و نوجوان، خانواده، ازدواج، بالینی توانبخشی و مشاوره در زمینه درمان اعتیاد به خدمت رسانی مشغول هستند .
 

کد خبر 22650

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد