دکتر حاجیونی :حماسه عاشورا تجلی پر شکوه ایستادگی و مقاومت است که با حماسه ایثار و فداکاری حضرت امام حسین ( ع) و یاران با وفایش خلق گردید.

مدیر کل بهزیستی استان بوشهر به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی پیام تسلیتی را صادر کرد

مدیر کل بهزیستی استان بوشهر به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی پیام تسلیتی را صادر کرد.

متن پیام دکتر حاجیونی بدین شرح می باشد : 

السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی أولاد الحسین و علی أصحاب الحسین

محرم ، تاسوعا و عاشورای حسینی یادآور بزرگترین حماسه ظلم ستیزی، حق گویی، عدالت خواهی، و آزادگی در تاریخ بشری است ، حماسه انسانهای پاک و راست قامتی که عاشقانه به وصل الهی لبیک گفتند نام بلندشان در تاریخ جاودانه شد و چراغ راه آیندگان و سرلوحه دلدادگان و نیک سیرتان قرار گرفت.

حماسه عاشورا تجلی پر شکوه ایستادگی و مقاومت است که با حماسه ایثار و فداکاری حضرت امام حسین ( ع) و یاران با وفایش خلق گردید.

عاشورا نماد روشنفکری ، عشق و همدلی، عزت ، جهاد، فرهنگ و مکتب انسان سازی است که فرزندان غیور این ملت در تاسی از آن فرهنگ ناب اسلامی با مجاهدت و مبارزه درمقابل دشمنان، به اوج کمال انسانی که همانا شهادت در راه خدا بود دست یافتند.

عاشورا مظهر درخشش و جاودانگی قیام امام حسین (ع) در جنبه های الهی و انسانی یعنی احیای امر به معروف و نهی از منکر بود.

امروز فرهنگ عاشورایی چنان در عمق جانها و دلها اثر گذاشته که همه ساله در این روزها، اوج عشق و اخلاص نسبت به اسوه جهاد و شهادت حسین بن علی(علیه السلام) به نمایش گذاشته می شود.

اینجانب فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، ایام شهادت سرور و سالار شهیدان و آزادگان جهان و علمدار با وفایش حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) را که یادآور رشادت‌ها و مظلومیت‌های خاندان پاک رسالت است، به تمامی مسلمانان و عاشقان اهل بیت علیهم السلام، مقام معظم رهبری، خانواده های معزز شهدا، جانبازان و آزادگان و همکاران خدوم بهزیستی استان تسلیت عرض می نمایم.

دکتر علیرضا حاجیونی

مدیر کل بهزیستی استان بوشهر

کد خبر 22366

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد