نجف آباد| بهزیستی و نیروی انتظامی در راستای ارائه خدمات به جامعه تعامل سازنده دارند

نشست صمیمانه هماهنگی و بررسی راهکارهای همکاری بیشتر بهزیستی و نیروی انتظامی با حضور جانشین فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان نجف آباد، معاونین ایشان و روسای کلانتری های سطح شهرستان، رئیس، معاون و کارشناسان بهزیستی نجف آباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان نجف آباد، در این جلسه قناعت کار رئیس اداره بهزیستی ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از همکاری خوب نیروی انتظامی با این اداره، به معرفی فعالیتهای بهزیستی در حوزه های پیشگیری، اجتماعی، توانبخشی و مشارکت های مردمی پرداخت و در خصوص مشکلات پیش رو در ایجاد همکاری بین بخشی بیشتر سخن گفت. 
علیرضا قناعت کار در ادامه این جلسه پیشنهاداتی در خصوص رفع موانع و مشکلات پیش رو و همکاری و تعامل بیشتر ارائه داد. وی پیرامون پذیرش معتادین در مراکز اقامتی میان مدت و همچنین در خصوص نحوه پذیرش مددجویان جامعه هدف در اورژانس اجتماعی و کمپ های درمان اعتیاد صحبت کرد. 
رئیس اداره بهزیستی در خصوص تغییر سبک فعالیتهای آگاهسازی و پیشگیرانه و آموزشی بهزیستی سخن گفت و عنوان کرد: کانالهائی را در شبکه های مجازی جهت بارگذاری محتواهای آگاه سازی و پیشگیرانه، ایجاد کرده ایم و با اداره ارشاد اسلامی شهرستان تعامل نموده که این محتوی ها را در شبکه های اطلاع رسانی مجازی شهرستان بارگذاری نمایند. 
وی در ادامه به وب سایت کار بن اعتیاد در فضای مجازی اشاره کرده و گفت: در این شبکه کلیپ های اطلاع رسان خیلی خوبی وجود دارد که می تواند به همه جامعه در راستای پیشگیری از آسیبهای اجتماعی کمک کند.
سپس سرهنگ ابدی جانشین فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان نجف آباد در خصوص مسئولیت سنگین دو اداره در خصوص کاهش آسیبهای اجتماعی و هماهنگی بیشتر بین دو اداره تاکید و از برگزاری این جلسات و تعامل بیشتر دو دستگاه ابراز خرسندی کرد. 
وی به مشکلات موجود در راه خدمت به جامعه اشاره کرد و بر لزوم انعطاف پذیری بیشتر در ضوابط و مقررات تاکید کرد.
جانشین فرماندهی انتظامی نجف آباد اعلام آمادگی نمود تا در راستای ایجاد امنیت اجتماعی در جامعه، بهزیستی را حمایت نماید.
در ادامه جلسه بحث و تبادل نظر پیرامون موارد مطرح شده صورت گرفت و روند اجرای موارد مورد توافق تدوین شد و مقرر شد این جلسات جهت رفع مشکلات بین دو دستگاه و هماهنگی و هم افزایی بیشتر بصورت فصلی برگزار شود.

کد خبر 20849

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد