«مسعود آسیما» به عنوان دبیر کمیته آموزش و اطلاع رسانی ستاد مناسب سازی کشور، منصوب شد

دکتر وحید قبادی دانا، دبیر ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور، طی حکمی مسعود آسیما(مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی) را به عنوان دبیر کمیته آموزش و اطلاع رسانی ستاد مناسب سازی، منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، متن حکم به این شرح است:

برادر ارجمند جناب آقای مسعود آسیما

مدیر کل محترم روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد(ص) و احترام، نظر به اهمیت اطلاع رسانی، آگاه سازی و آموزش عمومی آحاد جامعه در خصوص مناسب سازی محیط و اماکن عمومی با هدف دسترس پذیری افراد دارای ناتوانی جسمی، حرکتی و در اجرای مصوبه ستاد هماهنگی و  پیگیری مناسب سازی کشور و بند ۳ دستورالعمل اصلاحی نحوه تشکیل و اداره جلسات کمیته های سه گانه ستاد مذکور، به موجب این ابلاغ جناب عالی را با حفظ سمت به عنوان «دبیر کمیته آموزش و اطلاع رسانی ستاد مناسب سازی کشور» منصوب می نمایم.

انتظار دارم ضمن تعامل فعال با دبیر خانه ستاد و ارتباط موثر و متقابل با مدیر محترم شبکه سلامت سازمان صدا و سیما به عنوان رییس کمیته آموزش و اطلاع رسانی ستاد در جهت آگاه سازی، اطلاع رسانی و آموزش های عمومی و تخصصی مرتبط با مناسب سازی محیط، اماکن و وسایل حمل و نقل عمومی کوشش و اهتمام ویژه نمایید. امید است با استعانت از خداوند متعال و استمرار اقدامات تاثیرگذار، نهادینه نمودن فرهنگ مناسب سازی در جامعه محقق گردد.

                                                                         دکتر وحید قبادی دانا

                                                                   معاون وزیر و رییس سازمان 

                                                               و دبیر ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور

کد خبر 20727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد