کاشان| موفقیت مدیریت شهری در همراهی و حمایت مردم است

همزمان با هفته بهزیستی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری کاشان در دیدار با معاون مدیر کل و رئیس اداره بهزیستی کاشان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های اداره بهزیستی در راستای رفع نیازهای اجتماعی و نقش حمایتی این نهاد در جامعه، گفت: مدیریت شهری زمانی موفق خواهد بود که مردم با آن همراه شوند چرا که اگر این اتفاق نیافتد هر تصمیم برای تعالی مجموعه شــهر و شــهروندان با شکست روبرو خواهد شد . 

محمد حسین واحدیان در ادامه افزود: سازمان فرهنگی اجتماعی وظیفه دارد با مشارکت جویی، اجرای برنامه‌های متناسب فرهنگی و هنری بر روی فرهنگ شهروندی و نشاط اجتماعی تمرکز کند تا در نتیجه آسیب‌های اجتماعی کاهش پیدا کند. 
واحدیان با اشاره به لزوم پرداختن به مسئله طلاق به عنوان حادترین معضل اجتماعی در کاشان گفت: امید است با تعامل دوسویه در جهت کاهش این معضل گامهای مثبتی برداشــته شــود.
 در ادامه ایــن دیدار متقی نژاد معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی کاشان با تقدیر از تلاش‌های شهرداری کاشان به خصوص سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در حوزه آموزش شهروندی و فرهنگسازی اجتماعی گفت: شهرداری همواره به عنوان یک نهاد قدرتمند در حوزه اجتماعی ما را همراهی و با تمام توان خود اداره بهزیستی کاشان را در کلیه برنامه‌ها پشتیبانی کرده است. 
متقی نژاد افزود: نقش شهرداری در حوزه حمایت و فرهنگسازی اجتماعی برای شهروندان را نمی‌شــود نادیده گرفت و باید به این موضوع اشــاره داشت که سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشــی شــهرداری کاشان راهبردی‌ترین و راهگشــاترین نقش را در ارتقا سطح کیفی زندگی شهروندان و آموزش‌های فرهنگی در سایه شناخت حقوق شهروندی دارد.
به گزارش روابط عمومی، در این دیدار مقرر شــد تفاهم نامه‌ای در راســتای کاهش پدیده طلاق در کاشان بین سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و اداره بهزیستی کاشان منعقد شود.

کد خبر 20563

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد