مرکز روزانه توانبخشی جسمی- حرکتی نوین در شهرستان مرند افتتاح شد

همزمان با هفته بهزیستی مرکز روزانه توانبخشی جسمی- حرکتی نوین و مرکز تخصصی مشاوره خانواده با حضور معاون پیشگیری بهزیستی آذربایجان شرقی، شیخ پور، معاون سیاسی فرمانداری مرند و جمعی از مسئولین بهزیستی استان و مرند افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی آذربایجان شرقی، معاون پیشگیری بهزیستی استان در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات همکاران خود در بهزیستی مرند و سایر مسئولین این شهرستان گفت: مرکز توانبخشی نوین با هزینه ای بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان افتتاح شده است. 
محسنی گفت: این مرکز در قالب بخش های فیزیوتراپی، گفتار درمانی و کاردرمانی به ارائه خدمت به توانخواهان بهزیستی خواهد پرداخت.
وی با اشاره به اهمیت مشاوره تخصصی در حوزه خانواده اظهار کرد: مرکز مشاوره تخصصی خانواده رهگشا با هزینه ای بالغ بر ۵۰ میلیون تومان راه اندازی شده و با حضور پنج روان شناس به خانواده ها خدمات ارائه خواهد داد.
محسنی با بیان اینکه این مرکز با رویکرد ارتقای سلامت روان فعالیت خواهد کرد، ارائه خدمات مشاوره ای حضوری خانوادگی، تحصیلی، تربیتی و فرزندپروری را از اهم فعالیت های پیش بینی شده دانست و ادامه داد: هم چنین مشاوره های تخصصی در رابطه با مسائل روانشناختی از قبیل اضطراب، استرس، افسردگی و سایر موارد ارائه خواهد شد.

کد خبر 19937

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد