اولین مجمع شورای مشورتی فرزندان بهزیستی کشور بصورت ویدئوکنفرانس برگزارشد

دوشنبه ۲۳ تیرماه همزمان با فرارسیدن سومین روز از هفته بهزیستی، در اولین مجمع شورای مشورتی فرزندان بهزیستی به صورت ویدئوکنفرانس با حضور ریاست سازمان ،معاون امور اجتماعی ومدیر کل دفتر امور کودکان بهزیستی کشور و مدیران کل و اعضای مجمع مشورتی هر استان برگزار شد ،دکتر غفاری _مدیرکل ، معاون امور اجتماعی و کارشناسان حوزه شبه خانواده بهزیستی گلستان نیز شرکت کردند.

در این جلسه تعدادی از فرزندان موفق سازمان بهزیستی کشور در استانهای مختلف حضور یافتند و به معرفی تجارب خود پرداختند و به نمایندگی از سایر فرزندان خواسته ها و مطالبات خود را نیز عنوان نمودند .

در ادامه دکترقبادی دانا_معاون وزیر و ریاست سازمان بهزیستی کشور نیز در بخشی از سخنان خود ضمن  ابراز خرسندی از تشکیل این شورا ابراز امیدواری نمود با تشکیل این شوراها در استانها بتوانیم نیازهای فرزندان مستقل شده را شناسایی کرده و مشکلات را با مدد خدای متعال و راهکارهای این شورا مرتفع نماییم .

سپس  روزبه حصاری_ بازیگر نقش جوادی در سریال" بچه مهندس"  با بیان خاطرات و حس و حال خوب خود در زمان بازی این نقش و همکاری با عوامل برنامه در این سریال گفت  و در پایان  آمادگی خود را برای کمک به تیم های فرزندان و شناسایی فرزندان نخبه اعلام نمود.

کد خبر 19918

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد