کرج | دیدار معاونین تخصصی اداره کل بهزیستی از شهرستان کرج و دیدار با همکاران

معاون پشتیبانی و معاون تخصصی توانبخشی اداره کل بهزیستی استان البرز در جلسه ای مشترک با مدیر و معاونین اداره بهزیستی شهرستان کرج به بررسی مشکلات و چالش های حوزه های مختلف پرداختند.

به  گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز: در ادامه ی برنامه های ویژه گرامیداشت هفته بهزیستی « وجیهه محمدی فلاح » معاون پشتیبانی و «عبدالله فلاح نژاد»  معاون تخصصی توانبخشی اداره کل بهزیستی استان البرز در دفتر ‌مدیربهزیستی شهرستان کرج حضور بهم رساندند و در جلسه ای مشترک با مدیر و معاونین این اداره به بررسی مشکلات حوزه های مختلف پرداختند.

در این جلسه «علیرضا فتاح پور»  مدیر بهزیستی شهرستان کرج ضمن تبریک هفته بهزیستی و خسته نباشید به همکاران ستادی و شهرستانی خود گفت: خدمت در سازمان بهزیستی موهبت و افتخاری است که خداوند به بندگان خود عطا می‌فرماید زیرا خدمت در این سازمان تضمین کننده دنیای اخروی افراد خواهد بود.

وی در ادامه درباره جامعه هدف سازمان بهزیستی بیان کرد: سازمان بهزیستی با تنوع زیاد خدمات و تنوع در افراد دریافت کننده خدمت در لایه های مختلف جامعه شامل زنان سرپرست خانوار، کودکان کار، سالمندان، معلولین (ذهنی، جسمی حرکتی، ناشنوایان، نابینایان، ضایعه نخاعی، اعصاب و روان) کودکان بی سرپرست، معتادین درگیر اعتیاد و بهبود یافته اعتیاد یکی از دستگاه های اجرایی پر مخاطب با مسئولیت بالاست .

فتاح پور توضیح داد: شهرستان کرج به عنوان بازوی اجرایی اداره کل بهزیستی استان البرز با بالاترین تعداد پرونده معلولیت و پرونده های دیگر در حوزه های توانبخشی، اجتماعی و پیشگیری در صف مقدم خدمت رسانی است و این حجم بالای کار باعث فرسایش تدریجی همکاران شاغل در این اداره در سمت های مختلف می‌باشد.

وی در ادامه افزود :با توجه به نام وزین سازمان بهزیستی که زندگی بهتر را ارمغان دارد، باید در این سال جدید با تلاش بیشتر مدیران و معاونین آرامش و سلامت روان را به همکاران خود هدیه دهیم.


لازم به ذکر است در پایان این جلسه،  محمدی فلاح معاون پشتیبانی و فلاح نژاد معاون توانبخشی با تعدادی از همکاران اداره بهزیستی شهرستان کرج دیدار و فرارسیدن هفته بهزیستی را به همکاران خود تبریک گفته و سپس در مراسم افتتاح اولین مرکز اختلالات دهان، بلع و تغذیه شرکت نمودند.

کد خبر 19916

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد