اداره فن آوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری پاسخگوی سوالات متقاضیان مراکز مثبت زندگی

مدیر روابط عمومی بهزیستی استان از آمادگی اداره فن آوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری برای پاسخگویی به سوالات متقاضیان مراکز مثبت زندگی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان  حجت اله حاتمی مدیر روابط عمومی اداره کل بهزیتسی استان  گفت:  304 متقاضی در سامانه سنترز جهت تاسیس مراکز مثبت زندگی ثبت نام کردند که از این تعداد 183 نفر از متقاضیان با کسب حد نصاب نمره ارزیابی مستندات جهت انجام مصاحبه حضوری دعوت و  175 نفر در مصاحبه حضوری شرکت نمودند که 46 نفر بالاترین نمرات را کسب و برای آنها موافقت اصولی صادر شد. 

وی افزود: مصاحبه حضوری با حضور 24 نفر مصاحبه کننده از کلیه حوزه های تخصصی، رئیس شهرستان، متخصصان سلامت روان و در شرایطی برابر برای کلیه افراد مشمول  انجام شده است.   

مدیر روابط عمومی بهزیستی استان گفت: مجموع نمرات و مستندات بارگذاری شده و مصاحبه حضوری به عنوان معیار انتخاب متقاضیان بوده و با توجه به مساوی بودن مجموع نمرات برخی از متقاضیان جهت جلوگیری از تضییح حقوق آنها مصاحبه حضوری مجدد برای آنها  برگزار گردید. 

حاتمی افزود: متقاضیان مراکز مثبت زندگی که حائز نمرات لازم برای راه اندازی مرکز نشده اند در صورت هرگونه سوال می توانند به اداره فن آوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری بهزیستی استان  واقع در میدان دانشگاه مراجعه نمایند. 

کد خبر 19894

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد