برگزاری سومین جلسه کمیته فرهنگی پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان

یکشنبه۲۲تیرماه۱۳۹۹،سومین جلسه کمیته فرهنگی پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به ریاست دکتر غفاری مدیرکل بهزیستی گلستان برگزار شد.

دکتر غفاری رئیس کمیته فرهنگی پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در این جلسه با تاکید بر مصوبات جلسه قبل،به تشریح و توصیف سیاست های کمیته فرهنگی پیشگیری پرداخت. وی با اشاره به حضور خبرگان فعال در عرصه پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر در جلسه گفت: بهره گیری از ظرفیت های هسته های علمی دانشگاهی در مسیر پیشگیری ،کنترل و کاهش آسیب اعتیاد نقشی اساسی ایفا می کند. 
ما بر این باور هستیم متخصصین  دانشگاهی و صاحب نظران در حوزه سلامت نظام اجتماعی،می توانند در تحقق اهداف،وظایف و ماموریتهای مرتبط با شیوع اعتیاد تاثیر قابل توجهی داشته باشند.
رئیس کمیته فرهنگی پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با اشاره به تاکیدات دکتر حق شناس استاندار و رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گلستان مبنی بر بهره گیری از آراء منتخبین علمی در برنامه ریزی های مرتبط با اهداف کمیته فرهنگی پیشگیری گفت: ما مصمم هستیم با مشارکت نخبگان علمی، نقشه ی راه مبتنی بر رویکردهای فرهنگی در عرصه پیشگیری از آسیب اجتماعی اعتیاد را متناسب با شرایط بومی استان،طراحی و تدوین نماییم.
دکتر غفاری افزود:بدون تردید در این مسیر، برخورداری از منابع علمی پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر با تاکید بر رویکردهای روانشناختی و جامعه شناختی کمک قابل توجهی به تسریع در دست یافتن به امور هدف گذاری شده خواهد نمود.

کد خبر 19809

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد