افتتاح همزمان ۵۴ واحد مسکونی مددجویی در آذربایجان شرقی

آیین افتتاح همزمان ۲۱۰۰ واحد مسکونی خانواده های دارای دو معلول و بیشتر و مددجویان تحت پوشش بهزیستی در سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی آذربایجان شرقی، در این مراسم که با حضور دکتر وحید قبادی دانا،  معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور و مدیران ادارات بهزیستی در استان ها به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی برگزار شد،  ۵۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی افتتاح و به بهره برداری رسید.

مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی در این مراسم، ضمن قدردانی از رئیس سازمان و مدیران ستادی که با دلسوزی پیگیر امورات مددجویی  هستند، گفت: از ۵۴ واحد مسکونی افتتاح شده در هفته بهزیستی ۱۱ واحد اختصاص برای خانواده های دارای دو معلول و بیشتر شهری و روستایی و ۴۳ واحد برای معلولین، زنان سرپرست خانوار و مددجویان عادی در نظر گرفته شده است.

دکتر فرگل صحاف افزود: این واحدها با اعتبار بالغ بر ۲۹ میلیارد ریال با همکاری بهزیستی و دستگاه های مشارکت کننده طی تفاهم نامه های منعقده با بنیاد مستضعفان  بنیاد مسکن مسکن، اداره کل راه و شهرسازی، و انجمن خیرین مسکن ساز ساخته شده است.

در این مراسم مدیر کل بهزیستی به همراه معاون مشارکت های مردمی بهزیستی  یک باب واحد مسکونی در فاز سه شهرک جدید سهند را افتتاح کردند.

کد خبر 19770

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد