تبیین جایگاه بهزیستی در جلسه شورای برنامه ریزی استان به ریاست استاندار گلستان

بعد از ظهر شنبه مورخ۲۱تیرماه۱۳۹۹،دکتر ابراهیم غفاری در جلسه شورای برنامه ریزی استان به ریاست دکتر حق شناس استاندار گلستان و جمع مدیران دستگاههای اجرایی استان،به تشریح و تبیین نقش و جایگاه بهزیستی در برنامه ششم توسعه پرداخت.

دکتر غفاری ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته بهزیستی،گفت: برای اولین بار در تاریخ جمهوری اسلامی، بیش از بیست وظیفه مندی در برنامه ششم توسعه بر عهده سازمان بهزیستی نهاده شده که این مساله بیش از هر چیز،موید اعتماد دولت محترم نسبت به ماموریت های سازمان بهزیستی می باشد. 
وی گفت: هفته بهزیستی امسال با شعار" شفافیت،تحول خدمت و ارتقاء سلامت اجتماعی در خانواده" نامگذاری گردیده که این مساله از اهتمام خانواده بزرگ بهزیستی در جهت توسعه و تعمیق شاخص های ارائه خدمت و تحکیم بنیان خانواده،حکایت دارد. 
شایان ذکر است در این جلسه دکتر حق شناس_ استاندار معزز گلستان_ با تبریک هفته بهزیستی،از آمادگی مجموعه استانداری گلستان در پشتیبانی از برنامه های اداره کل بهزیستی گلستان در راستای خدمات مطلوب تر به محرومین و نیازمندان خبر داد و از زحمات و تلاشهای خدا پسندانه بهزیستی در خدمت به ولی نعمتان جامعه تقدیر کرد.

کد خبر 19667

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد