آغاز مانور سراسری اورژانس اجتماعی در سطح شهرهای استان مازندران

کارشناسان و مددکاران اورژانس اجتماعی همزمان با سراسر کشور در قالب مانوری با حضور در معابر و میدان های شهرهای مختلف استان به اطلاع رسانی در حوزه خدمات سازمان بهزیستی با هدف آگاه سازی در خصوص پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران دکتر فرزاد گوهردهی در حاشیه این مانور ضمن تبریک چهلمین سالروز تاسیس سازمان بهزیستی،  "تخصصی بودن" ، "به موقع بودن" و "در دسترس بودن" را اساسی ترین ویژگی در اقدامات اورژانس اجتماعی دانست و گفت: اورژانس اجتماعی بطور کلی با هدف کنترل و کاهش بحران های فردی- خانوادگی و اجتماعی، و بطور اختصاصی با هدف در دسترس قرار دادن خدمات تخصصی و اورژانسی سازمان بهزیستی به آحاد جامعه فعالیت میکند.    
مدیر کل بهزیستی استان مازندران اضافه کرد:  ارتقاء توانمندیهای افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی جهت مقابله با مسائل اجتماعی در شرایط بحرانی از طریق ارائه خدمات تخصصی و به موقع   و جلوگیری از تشدید بحران و آسیب های اجتماعی و کاهش صدمات بر اقشار در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی از اهداف مهم اورژانس اجتماعی میباشد.
وی با اشاره به گستردگی گروه های هدف در دریافت خدمات اورژانس اجتماعی خاطرنشان کرد: زوجین متقاضی طلاق و افراد دارای اختلاف خانوادگی حاد، زنان و دختران در معرض آسیب اجتماعی یا آسیب دیده اجتماعی، افرادی که قصد خودکشی دارند یا اقدام به خودکشی کرده اند ، کودکان خیابانی و کار، همسران آزار دیده، کودکان آزار دیده،مبتلایان به اختلال هویت جنسی، دختران و پسران فراری از منزل وسایر افراد در کلیه سنین که در شرایط بحرانی ویژه قرار دارند گروه های هدف خدمات اورژانس اجتماعی هستند. .

کد خبر 19625

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد