پیام مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی به رسانه ها همزمان با چهلمین سالگرد تشکیل سازمان بهزیستی کشور

همزمان با هفته بهزیستی و چهلمین سالگرد تشکیل سازمان بهزیستی کشور، مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی در پیامی به همیاران رسانه ای بهزیستی بر استمرار تعامل سازنده و پویای رسانه ها با این نهاد تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی، در این پیام آمده است؛

همیاران رسانه ای گرامی

سلام و درود

"چهل سال از تشکیل سازمان بهزیستی گذشته است؛ سازمانی که در راستای تحقق اهداف متعالی خود از هیچ کوششی فروگذار نکرده است و امسال با شعار" شفافیت، تحول خدمت، ارتقای سلامت اجتماعی در خانواده" می رود تا منشاء رویکردها و خدمات تازه ای باشد.

ناگفته پیداست که این سازمان در طی این سالها همواره از حمایت و همراهی همیاران رسانه ای خود کمال بهره را برده و به پشتوانه افکار،ایده ها، روشنگری ها و ... فعالان رسانه، بیش از پیش از کمبودها و فرصت ها، داشته ها و نداشته ها، بایدها و نبایدها و ....سخن گفته است؛ ارتباطی دوسویه و تعاملی بر محورهای گفتگو و نقد که هدفی جز سازندگی و بهروزی را تعقیب نکرده و نخواهد کرد.

امسال در هفته گرامیداشت بهزیستی، فرصتی دست داد تا ضمن سپاس از این همکاری امیدبخش و یاورانه، باری دیگر بر ضرورت تقویت این تعامل سازنده و پویا تاکید کنیم و باری دیگر قلم ها را برای بیان ناگفته ترین و کم پیداترین مسایل افراد دارای معلولیت و گروه های هدف متنوع تحت پوشش سازمان به یاری طلبیم؛ گروه هایی که بخش اعظم آنها سالهاست به اجبار زندگی های قرنطینه ای و انزوای اجتماعی تن داده اند و جامعه را از فاصله ای بسیار بیشتر از آنچه می پنداریم نظاره می کنند.

امیدواریم در سالی که مزین به شعار" جهش تولید" است و با استمرار این همراهی هدفمند و اندیشمندانه، شاهد "جهش خدمت و مودت" باشیم و همه با هم بر اهداف عدالت خواهانه و مطالبه حقوق به حق این قشر پای فشاریم و با الگو قراردادن رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و به ویژه اصول فکری و عملی روشن بینانه و رهگشای بیانیه گام دوم انقلاب، آغازگر تحولات چشمگیر و تاثیرگذاری باشیم."

و من ا...التوفیق

حمیدرضا پوریوسف 

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی

کد خبر 19606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد