توسعه همکاری آموزش و پرورش و بهزیستی البرز جهت شناسایی و جذب مددجویان کم سواد و بیسواد

این نشست در آستانه ی گرامیداشت هفته بهزیستی و چهلمین سالگرد تأسیس سازمان بهزیستی و بمنظور توسعه همکاری و مشارکت برای تبلیغ و ترویج فعالیت سواد آموزی به جامعه هدف بهزیستی و مددجویان و اطلاع رسانی تعاملات مشترک برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز ، به میزبانی بهزیستی استان البرزو با حضور « عبدالله فلاح نژاد» معاون تخصصی توانبخشی ، « مریم قنبرزاده » مدیر امور فرهنگی بهزیستی البرز و « مریم افضلان » جانشین معاون اموراجتماعی نشستی مشترک بین اداره کل بهزیستی البرز و یونس جاوید نسب معاون سواد آموزی،سید علی الموتی فرد رئیس اداره بخش و نظارت سوادآموزی ، لیلا صبیری رئیس اداره سواد آموزی آموزش و پرورش این استان با هدف توسعه همکاری و انعقاد توافق نامه فی مابین برگزار شد .

توسعه همکاری آموزش و پرورش و اداره کل بهزیستی استان البرز برای شناسایی و جذب مددجویان کم سواد و بیسواد تحت
پوشش این اداره را از مهمترین اهداف این نشست می توان نام برد.
انعقاد تفاهم نامه فی مابین با هدف توسعه مشارکت برای تبلیغ و ترویج فعالیت سواد آموزی به جامعه هدف و اطلاع رسانی تعاملات مشترک بطور کامل مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

معرفی طرح و برنامه های معاونت سواد آموزی با هدف ارائه خدمات آموزشی و مهارتی به مددجویان بهزیستی از دیگر موارد مطروحه در این جلسه بود.


از اهم مصوبات این جلسه میتوان به مواردی همچون مشارکت بهزیستی در شناسایی بزرگسالان کم سواد و بیسواد و زنان سرپرست خانواده و معرفی به معاونت سواد آموزی آموزش و پرورش ، همکاری و مشارکت برای تبلیغ و ترویج فعالیت سواد آموزی به جامعه هدف بهزیستی واطلاع رسانی تعاملات مشترک ، تشویق مددجویان و اقدامات انگیزشی برای استقبال آنها از برنامه های سواد آموزی اشاره کرد.

کد خبر 19433

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد