نشست دکتر حسین نحوی نژاد با فرماندار املش جهت بررسی مسائل و مشکلات شهرستان

ظهر روز دوازدهم تیر ماه دکتر حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان باتفاق عباس امام پناهی مسئول امور ایثارگران بهزیستی استان ، حجت الاسلام حمید نادم مسئول روابط عمومی بهزیستی ، کبری راد مشاور مدیرکل درامور شهرستانها ، شادکام مشاور و رئیس دفتر مدیرکل ،ریاست بهزیستی شهرستان املش با حضور در شهرستان املش با فرماندار شهرستان محمد رنجبر وامام‌جمعه محترم حجت الاسلام رنجبر دیدار و گفت و گو کردند.

در این نشست ، رنجــبر فرماندار شهرستان با تبریک فرارسیدن سالروز ولادت باسعادت حضرت امام رضا(علیه السلام)و خیر مقدم گویی به حاضرین ، سازمان بهزیستی را یک نهاد خدمتگزار و بی ادعا عنوان کرد و افزود: باتوجه به موضوع شیوع کرونا در کشور ، یکی از ضرورت های فعلی  جامعه وجود اورژانس اجتماعی بود که بحمدلله در شهرستان املش با وجود همه مشکلات تاسیس شد.
وی افزود : اورژانس اجتماعی که متولی مداخلات خانوادگی و اجتماعی از قبیل کودک آزاری، معلول آزاری و .... می باشد را در شرایط کنونی جامعه و آسیب‌های اجتماعی ناشی از شرایط خاص کشور و به ویژه استرس های ناشی از بیماری کرونا یک ضرورت برشمرد و از زحمات مشاورین این مجموعه در دریافت صبورانه مراجعات و ارجاع موارد به متخصصین و پیگیری دلسوزانه تا حصول نتیجه مطلوب قدردانی کرد.
فرماندار شهرستان در ادامه از زحمات و خدمات اداره بهزیستی شهرستان نیز تقدیر و تشکر کرد.
در ادامه دکتر حسین نحوی نژاد در خصوص عملکردبهزیستی شهرستان ، مسایل و مشکلات مربوط به گروه های هدف بهزیستی( مسکن،اشتغال،آسیب اجتماعی،معتادین و مشکلات ساختمان  اداره بهزیستی، وضعیت  سالمندان  املش و راه اندازی بنیاد فرزانگان برای ارائه خدمات بهتر به بیشتر به جامعه سالمندان  شهرستان ،  و رسیدگی به امورات و مشکلات  افراد دارای معلولیت و راهکار های رفع مشکلات مددجویان با فرماندار و امام‌جمعه  شهرستان مورد بحث و بررسی قرار دادند.
مهــری ، رئیس بهزیستی شهرستان نیز ضمن تقدیر و تشکر وخیر مقدم گویی به میهمانان، گزارش مبسوطی از وضعیت شهرستان و عملکرد و فعالیتهای اداره بهزیستی در حوزه های پیشگیری از جمله برنامه پیشگیری از تنبلی چشم ، مشاوره ژنتیک،طرحهای اجتماع محور و... در حوزه  توانبخشی و اجتماعی در راستای خدمات رسانی به جامعه  هدف  شهرستان  به تعداد ۲۲۵۰ پرونده  اعم از افراد دارای معلولیت، مددجویان و زنان سرپرست خانوار و طرحهای (سی بی آر) شهری و روستایی ،پرداخت حق بیمه ۹۷ نفر از زنان سرپرست خانوار ،،، پرداخت های موردی ،کمکهای بلاعوض،احداث  مسکن و جذب صد درصدی  کل اعتبارات تبصره ۱۶  اشتغال شهرستان به مبلغ  یک میلیاردو ششصدو چهل میلیون تومان، فعالیتهای اورژانس اجتماعی و رزمایش مواسات   و کمکهای غیر نقدی و نقدی مشارکتهای مردمی به گزارش پرداختند.

کد خبر 19259

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد