تقدیر استاندار مازندران از مدیر کل بهزیستی استان به پاس اقدامات موثر در حوزه پیشگیری و درمان اعتیاد

احمد حسین زادگان استاندار مازندران به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر و در آیین تجلیل از فعالان امر مبارزه با مواد مخدر در ساری از دکتر فرزاد گوهردهی رئیس کمیته پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران احمد حسین زادگان به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر و در آیین تجلیل از فعالان امر مبارزه با مواد مخدر در ساری از دکتر فرزاد گوهردهی رئیس کمیته پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تقدیر کرد.

احمد حسین زادگان استاندار مازندران در آئین تقدیر از فعالین  در امر مبارزه با مواد مخدر در ساری گفت: دستگاه‌ها و نهادها برای کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از سو مصرف مواد مخدر باید به تکالیف خود عمل کنند.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تاکید کرد: ۶۰ دستگاه و نهاد در حوزه مبارزه با مواد مخدر نقش و وظیفه دارند و ضرورت دارد به تکالیف خود عمل کنند.

وی بر استفاده از ظرفیت‌های آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و همه اقشار تاکید کرد و گفت در حوزه کشفیات با تلاش گسترده شاهد افزایش کشفیات هم در سال ۱۳۹۸ و هم در سه ماهه سال ۱۳۹۹ بودیم ولی پیشگیری و اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر اولویت اصلی فعالیتهاست.

استاندار بر حمایت و صیانت از بهبود یافتگان اعتیاد تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی باید برای مبارزه همه جانبه با مواد مخدر برنامه داشته باشند و ببینند در کجا قرار دارند و تا پایان سال قرار است به کجا برسند.

حسین زادگان تاکید کرد و گفت: در حوزه کارآفرینی تمهیدات مناسبی برای کارآفرینان و بهبود یافتگان مواد مخدر در نظر گرفته شده است تا زمینه اشتغال آنان را فراهم کنند.

استاندار مازندران بر توسعه فعالیت‌های اجتماع محور برای مقابله با مواد مخدر تاکید کرد و گفت،فعالیتNA و کنگره ۶۰ و سمن‌ها و تشکل‌های مردمی حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی خوشبختانه آغاز شده و این فعالیت‌ها می‌تواند بسیار اثر بخش باشد.

وی افزود: معضل و اثرات منفی مواد مخدر باید کنترل شود ها باید در مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز اداری، بازار همه این اطلاع رسانی شود تا بتوانیم در زیانبار مواد مخدر را کاهش دهیم.

گفتنیست  از  فعالان و تلاشگران عرصه مبارزه با مواد مخدر، بهبود یافتگان، کارآفرینان و سفیران پیشگیری از اعتیاد با اهدا لوح تقدیر تجلیل شد.

کد خبر 18997

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد