در چهلمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی نخستین مسابقه خاطره نویسی  ویژه شرکاء اجتماعی بهزیستی استان کرمان  برگزار می شود

نخستین مسابقه خاطره نویسی با عنوان اولین خاطره آشنایی من با سازمان بهزیستی ویژه شرکاء اجتماعی – مدیران وکارکنان بنگاههای اقتصادی - مراکز غیر دولتی و موسسات خیریه برگزار می شود .


نخستین  مسابقه خاطره نویسی با عنوان  اولین خاطره آشنایی من با سازمان بهزیستی ویژه شرکاء اجتماعی – مدیران وکارکنان بنگاههای اقتصادی - مراکز غیر دولتی و موسسات خیریه برگزار می شود .


به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان ، افسانه قاضی زاده رئیس روابط عمومی در تشریح فراخوان نخستین مسابقه خاطره نویسی گفت : به مناسبت بزرگداشت هفته بهزیستی و جهلمین سال تاسیس سازمان نخستین مسابقه خاطره نویسی با عنوان  اولین خاطره آشنایی من با سازمان بهزیستی ویژه شرکاء اجتماعی – مدیران وکارکنان بنگاههای اقتصادی - مراکز غیر دولتی و موسسات خیریه برگزار می شود .


وی از ۲۵ تیرماه به عنوان آخرین مهلت ارسال آثار خبر داد و گفت : بعد از جمع آوری آثار و بررسی  به برگزیدگان جوایزی به رسم یاد بود اهداء می شود .


گفتنی است هفته بهزیستی هم زمان با چهلمین سالگرد فعالیت سازمان  امسال از ۲۱ تا ۲۷ تیرماه با شعار : شفافیت ، تحول خدمت ، ارتقاء سلامت اجتماعی در خانواده برگزار می شود .

کد خبر 18978

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد