برای نخستین بار درسازمان بهزیستی کشور
انتخاب چهار قهرمان پارالمپیک  در استان فارس

به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر  طی ابلاغ  رسمی از طرف دکتر سید محمد صادق کشفی نژاد مدیر کل بهزیستی فارس چهار قهرمان  پارالمپیک در استان فارس به عنوان سفیران پیشگیری از اعتیاد انتخاب شدند

در این جلسه که به همین منظور تشکیل شد  دکتر کشفی نژاد  هوشیار معاون امور توسعه پیشگیری .گودرزی معاون توانبخشی ، محکم کارشناس مسوول پیشگیری از اعتیاد ودیگر کارشناسان  ذیربط حضور داشتند

طی ابلاغ های جداگانه توسط مدیر کل ؛ چهارتن از قهرمانان پارالمپیک ( مهتاب نبوی قهرمان تکواندو، احمد شاه حسینی قهرمان فوتبال نابینایان، سیدعلی اصغر جوانمردی قهرمان پرتاب وزنه ، رسول باصری قهرمان ... ) به عنوان سفیران پیشگیری از اعتیاد به منظور آگاه سازی واجتماعی نمودن پیشگیری از اعتیاد واستفاده از توانمندی افراد موثر ومحبوب در جامعه انتخاب شدند.
دکتر کشفی نژاد مدیر کل در این جلسه گفت : با توجه به پایین آمدن سن وزنانه شدن وتغییر آسیب اعتیاد، نگرش ومسوولیت اجتماعی در این زمینه با توجه به ظرفیت ها نیاز به تغییر دارد .
کشفی نژاد تاکید کرد با توجه به اینکه آسیب اعتیاد تهدیدی برای کل  جامعه وهمه فرزندان ایران است همه ما در قبال جامعه وفرزندانمان مسوولیت اجتماعی داریم وکسانی که شناخته شده ومحبوبیت بیشتری دارند بی شک مسوولیت وظرفیت بیشتری جهت آگاهی بخشی، اطلاع رسانی شفاف وموثر وهمه گیر جهت بازدارندگی و تبدیل آموزش ها به رفتار دارند.
کشفی نژاد در پایان قهرمانان متعهد به مسوولیت اجتماعی را پهلوانانی ماندگار ونیک نام  نامید که برای شهر وکشور وجامعه مایه افتخار هستند.
در پایان چهار قهرمان حاضر در جلسه، از مسوولان وبه ویژه نهاد صدا وسیما ورسانه های جمعی  خواستند که جهت انجام این رسالت فردی واجتماعی که به ویژه بر دوش آنها نهاده شده همکاری وتعامل بیشتری  داشته باشد تا با امید وانگیزه بیشتر وقوی تر واستفاده بهینه ازتوانمندی خودو ظرفیت های موجود بتوانند گام موثری در پیشگیری از آسیب های اجتماعی به ویژه اعتیاد بردارند.

کد خبر 18956

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد