در رسانه| ۳۰ دستگاه آپارتمان به معلولان اهدا خواهد شد

تفاهم‌نامه بهزیستی خراسان رضوی با مؤسسه خیریه مسکن‌سازان اهل بیت (ع) توس برای ساخت و واگذاری ۳۰ واحد مسکونی به خانواده‌هایی که ۲ عضو معلول و بیشتر دارند، زیر پوشش بهزیستی امضا شد.

علی صمدی جوان/شهرآرانیوز، مراسم انعقاد قرارداد احداث و واگذاری ۳۰ دستگاه آپارتمان از پروژه مشارکتی «علویه» به خانواده‌های زیر پوشش بهزیستی که دست‌کم ۲ عضو معلول دارند، با حضور قاضی‌زاده هاشمی، نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی، رئیس و جمعی از اعضای شورای شهر مشهد، حجت‌الاسلام بحرینی، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، و جمعی دیگر از مدیران شهری و استانی برگزار شد.
حمیدرضا پوریوسف، مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی، در این مراسم اظهار کرد: مؤسسه خیریه مسکن‌سازان اهل بیت (ع) توس، در تفاهم‌نامه‌ای با بهزیستی خراسان رضوی، ۳۰ واحد مسکونی در محله پنج‌تن مشهد را در زمینی به وسعت ۲۰۰۰ مترمربع به مددجویان بهزیستی اهدا خواهد کرد.
وی افزود: طبق این تفاهم‌نامه مددجویانی که ۲ عضو معلول و بیشتر دارند، با حداقل قیمت صاحب‌خانه می‌شوند. طبق این تفاهم‌نامه مددجو بخشی از هزینه مسکن (۳۰ تا ۸۰ میلیون تومان) و اداره کل بهزیستی خراسان رضوی نیز برای هر مددجوی این طرح ۶۰ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت خواهد کرد.
پوریوسف تصریح کرد: این واحدها بین ۶۳ تا ۹۰ مترمربع مساحت دارند که اکنون ۹۰ درصد این واحدهای مسکونی ساخته شده است و در عید غدیر ۲۰ واحد و باقی آن در بازه زمانی ۶ ماهه در اختیار مددجویان شهرستان مشهد قرار خواهد گرفت.

کد خبر 18728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد